Part 12

1K 44 0
                                    

Dva týždne zbehli rýchlo a s Harrym sme sa rozhodli presťahovať do nášho nového domu. Rozhodli sme sa,že si to tam chceme trocha zútulniť,kým sa malé narodí. Som v strede štvrtého mesiaca a za chvíľku som v polovici tehotenstva. Harry aj ja sa už obaja tešíme. Nič z toho som tak skoro neplánovala,no s Harrym to zvládnem.

,,Ellie,môžem ?"vošiel do izby Louis, keď som si balila oblečenie do krabíc.

,,Jasné. Stalo sa niečo ?"pozrela som sa na ňho. On len pokrútil hlavou a zatvoril za sebou dvere.

,,Len som chcel byť ešte chvíľu s tebou."povedal a sadol si na posteľ.

,,Louis,veď to nie je naposledy,čo sa vidíme."povedala som a objala som ho.

,,Ale mne to tak trocha pripadá. Konečne som mal sestru a za ten rok sa toho tak veľa zmenilo. Ty a Harry, a všetko sa udialo tak rýchlo."povedal.

,,Ja viem. Ale vždy tu budem pre teba a vždy Ti pomôžem,dobre ?"povedala som.

,,Tak mi pomôž a neodchádzaj." povedal.

,,Vieš,že to nejde. A nerob to ešte ťažším,ako to je."povedala som.

,,Ja len chcem,aby si bola šťastná." povedal.

,,Ja viem. Nemusíš sa báť. Som šťastná a sľubujem,že Ťa tu budem každý deň otravovať."povedala som a usmiala som sa.

,,Dobre. Mám Ťa rád Ellie."povedal.

,,Aj ja teba Louis."

++++

,,Nechápem,odkiaľ sa nabrali všetky tie veci. Veď sme toho až tak veľa nevzali."pozrel Harry na škatule a spravil divnú grimasu.

,,Mali by sme začať s vybaľovaním. Pozeraním na to nič nevyriešime." povedala som a vzala som škatuľu s nápisom oblečenie.

,,Máš pravdu."pousmial sa a vzal tiež jednu škatuľu.

,,Dúfam,že sťahovanie nebudeme musieť riešiť často."povedal a ukladal svoje tričká do skrine.

,,Tak to dúfam aj ja. A to sme sa sťahovali len o pár ulíc ďalej." povedala som.

,,Čo by si povedala,ak by sme sem pozvali chlapcov cez víkend na obed. Louis by bol aspoň rád,že Ťa vidí a s chlapcami sa pobavíme."povedal Harry.

,,To je fajn nápad,ak stihneme vybaliť dovtedy všetky veci."povedala som.

,,Neboj sa. Teraz sme na to dvaja a dole sú väčšinou krabice s knihami, obrusmi,uterák mi a záclonami,čo budeme mať vybalené ešte dnes." povedal Harry.

,,Tak hádam hej."odvetila som.

,,Inak,kedy máš ďalšiu kontrolu u lekára ?"pozrel Harry na mňa.

,,Budúci týždeň v piatok."povedala som.

,,Už by som chcel vedieť,čo to bude." povedal Harry.

,,To bude ešte chvíľu trvať."povedala som,na čo si Harry niečo zamrmlal.

,,Konečne máme vybalenú spálňu." povedala som,keď boli naše krabice prázdne.

,,Áno,ale na niečo sme zabudli." povedal Harry a šiel dolu.

,,Myslím,že to by tu nemalo chýbať." povedal,keď sa vrátil s našou svadobnou fotkou a položil ju na nočný stolík.

++++

Po pár hodinách sme mali všetko konečne vybalené. Harry sa rozhodol, že sa pôjde osprchovať,kým ja uvarím večeru. Prekvapilo ma,keď mi zazvonil mobil. Ešte prekvapivejšie bolo,kto mi volal. Mama. Chvíľu som váhala,či jej to zdvihnúť.

,,Ahoj mami."pozdravila som ju.

,,Ahoj Ellie. Mohli by sme prísť zajtra k vám na večeru ? Chceli by sme napraviť tú hroznú večeru minule." povedala mama.

,,Dobre. Pošlem Ti cez SMS-ku adresu."povedala som.

,,Pohádal si sa s Louisom ?"spýtala sa.

,,Nie,len sme chceli s Harrym bývať sami."povedala som.

,,Ešte si si to nerozmyslela ? S tým dieťaťom."pošepla mama.

,,Nie. A ak sem chceš prísť kôli tomu, tak tu pôjdeš úplne zbytočne." povedala som.

,,Tak zajtra o dvanástej ?"spýtala sa.

,,Platí."odvetila som.

,,Ľúbim Ťa."povedala,no žiaľ som jej to neopätovala a zložila som.

,,Kto ti volal ?"spýtal sa Harry,keď prišiel do kuchyne len v boxerkách a tričku.

,,Mama. Zajtra príde s otcom na obed." povedala som.

,,Si si istá,že ich chceš po tom všetkom vidieť ?"spýtal sa. Len som pokrčila ramenami. Mama s otcom mi ublížili, no zaslúžia si druhú šancu.

,,Radšej poďme jesť."povedala som. Obaja sme sa zasmiali a šli sme sa najesť. S Harrym mi bolo príjemne a hoc ako to už zajtra bude,viem,že Harry tu bude pre mňa a bude ma podporovať.



You and I 2 /H.S./SK √Where stories live. Discover now