Je večer a Harry sa ma rozhodol niekam vziať. To by samozrejme nebol on,keby mi povedal,kam ideme. Pozerám sa von oknom z auta,no aj tak neviem zistiť kam ideme.
Po dvadsiatich minútach sme konečne zastavili na parkovisku pri nejakom veľkom nákupnom centre. Vystúpila som z auta a nasledovala som Harryho.
,,Nemôžem mi už povedať,kam ideme."povedala som nedočkavo,na čo sa len zasmial a šli sme ďalej. Zišli sme po schodoch dolu k nejakej rieke, až som uvidela tie malé loďky,ktoré sa po nej plavia.
,,Tak si sa dočkala."poznamenal a chytil ma za ruku. Pristúpil k jednej s lodiek a potom sa rozprával s tým pánom v nej. Keď sa dohodli,tak Harry nastúpil na loďku a potom mi podal ruku,aby som do nej vošla tiež.
,,Si šialený."zasmiala som sa,keď som si sadla do malej drevenej loďky.
,,Možno. Lebo som šialene zamilovaný."povedal a jeho smaragdy sa pozreli na mňa. Zrazu sme sa pohli a začali sme sa plaviť. Pritúlila som sa bližšie k Harrymu,ktorý ma zovrel do jeho náručia. Jeho nádherná vôňa sa hneď dostala do môjho nosa. Jeho dlane jemne hladili môj chrbát. Tento moment vyrušilo zvonenie Harryho telefónu.
,,Nezdvihneš to ?"pozrela som na ňho, keď som si všimla,že to ignoruje.
,,Nieteraz som s tebou."usmial sa a pobozkal ma. Po chvíli mu opäť zvonil telefón. Harry sa otrávene zatváril a zdvihol mobil. Keď konečne dohovoril,na tvári sa mu objavil smutný pohľad.
,,Čo sa deje ?"spýtala som sa.
,,Zajtra odchádzame na turné. Vrátime sa až v piatok."povedal.
,,Asi s tým neurobíme nič. Ale veď tých pár dní vydržíme."povedala som. Harry sa pousmial a jeho pery sa pritisli o tie moje.
Z pohľadu Harryho
Bol som hrozne naštvaný. Nechcel som odísť od nej. Čo ak má bude potrebovať ? Každý predsa vie,že deň D sa blíži a malá Darcy už môže kedykoľvek prísť na svet. Chcem byť pritom s Ellie. Pritúlil som si ju bližšie k sebe a pobozkal ju do vlasov. Teraz je tak krehká a zraniteľná. Nechcem ju nechávať samú.
Next Day.
Pohľad Ellie.Práve sme prišli na letisko. Chlapci o hodinu odchádzajú. Idú na turné do Nemecka,no o pár dní sú späť. Veď oni prídu na Harryho narodeniny ! Spomenula som si,že v piatok je práve 1.2. Pôjdem za Gemmou a niečo vymyslíme. Ona je vždy veľmi kreatívna a rozumiem si s ňou.
Mysľou som sa vrátila späť,až keď zahlásil ich let. Ako prvého som objala Louisa. Potom som sa rozlúčila s ostatnými chlapcami a potom som šla k Harrymu. Poprvý krát sa Harry rozplakal predo mnou. Podišla som k nemu a objala ho.
,,Ľúbim Ťa Ellie. Ak by sa čokoľvek stalo,zavolaj mi."povedal Harry. Jemne som mu zotrela slzu na líci a dala som mu pusu.
,,Neboj sa,budeme v poriadku." povedala som a usmiala som sa.
,,Poď už Harry,lebo zmeškáme." zakričal na ňho Liam. Harry pozrel smutné na mňa a dal mi pusu.
,,Ľúbim Ťa a zavolaj keď budete tam, aby som vedela,že si v poriadku." povedala som.
,,Okey. Ahoj. Daj na seba pozor." povedal a odišiel. Bolo mi to ľúto,no život šiel ďalej a o chvíľu sú tu Harryho narodeniny.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Ahojte :-). Tak a nová časť je tu. Mrzí ma,že som ju nevydala skôr,no som chorá a nemala som chuť písať. Ďakujem vám za podporu a pochopenie 😘. Hádam sa vám nová časť páčila.
I LOVE YOU 💜❤️💙Lia ♥️♥️♥️
YOU ARE READING
You and I 2 /H.S./SK √
FanfictionHarry a Ellie sa rozhodli posunúť svoj vzťah o krok ďalej a zpečatiť ho manželstvom. Po svadbe sa vydajú na svadobnú cestu do Grécka. Ellie sa krátko po návrate zo svadobnej cesty dozvie,že čaká dieťa. No po niektorých údalostiach bude váhať,či si m...