Part 16

969 43 6
                                    

Ráno museli ísť Louis s Harrym do štúdia,takže som ostala sama. Mala som veľkú chuť na vanilkový puding, takže som si ho išla urobiť. Spravila som si ho s jahodami a na vrch som si dala šľahačku. Práve keď som sa do neho šla pustiť,tak niekto zvonil. Rýchlo som si na seba dala župan a šla som otvoriť. Prekvapilo ma,že sem prišla Kendall. Chvíľu som čumela na ňu a na jej...tehotenské brucho ? Ona je tehotná ?

,,Ahoj. Ty si Ellie,však ?"ozvala sa.

,,Ehm...áno. Ako ti môžem pomôcť ?" opýtala som sa.

,,Chcela by som sa rozprávať s Harrym. Je doma ?"povedala a doslova sa mi akoby vyškierala do ksichtu.

,,Nie je. Mám mu niečo odkázať ?" pozrela som sa na ňu.

,,Povedz mu,aby sa zastavil. Chcem vedieť,ako sa mieni starať o svojho syna."povedala.

,,Si s ním tehotná ?"spýtala som sa so slzami na krajíčku.

,,Áno honey. Tak pá."provokačne sa na mňa usmiala a odišla. Zabuchla som dvere a spustila sa dolu až na dlážku. Hlavu som si oprela o dlane a začala som plakať. Je to vlastne Harryho dieťa ? Ak áno,ako to ďalej bude medzi nami ? Ľúbim Harryho a viem,že aj on mňa,ale neviem žiť s tým,že nechám jeho ďieťa vyrastať bez otca. Neviem,čo mám robiť. No teraz chcem byť len niekde sama. No kde mám ísť ?
K mame a bratovi ísť nechcem,lebo by sa zbytočne vypytovali. S Louisom teraz ostať nemôžem,lebo je tu Harry a ak pôjdem domov,Harry ma tam nájde.

Rozhodla som sa,že pôjdem k Niallovi. On bol vždy dobrý kamarát. Aj keď teraz nie je doma,počkám ho pred jeho vilou. Obliekla som si čierne legíny a modrú mikinu. Rýchlo som si prečesala vlasy,vzala som si do kabelky pyžamo,nejaké oblečenie, kozmetiku a šla som preč. O desať minút som došla pred Niallov dom. Prekvapivo mal bránu otvorenú,takže som si sadla na schody pred dverami a čakalo. Nebola to ani pol hodina,keď prišiel Niall.

,,Ahoj Niall."pozdravila som ho.

,,Ahoj Ellie. Čo sa stalo ?"spýtal sa starostlivo a pomohol mi vstať zo zeme.

,,Chcela som Ťa o niečo poprosiť." povedala som.

,,Jasné,ale poď dnu. Ešte tu nabehnú paparazzi a to budú zase reči." povedal a šli sme dnu. Sadli sme si do jeho obývačky a začala som rozprávať.

,,Niall,mohla by som u teba pár dní ostať ? Vieš,kým Harry a Louis neboli doma,tak prišla Kendall a..."

,,Hádam sa s Harrym nepohádate kôli jeho žiarivej ex."skočil mi do reči.

,,Ona čaká jeho dieťa Niall. Prišla za ním,lebo čaká jeho syna."znova som sa rozplakala,keď ma Niall objal.

,,Neboj sa El. Harry určite ostane s tebou. Viem to. Ľúbi Ťa,naozaj. Zmenil sa kôli tebe,lebo ťa má rád. Predtým bol sukničkár a celé dni sa flákal po baroch. A teraz bude otcom. Ani nevieš,ako veľmi sa teší na vašu dcéru."povedal Niall.

,,Ale ako môžem naďalej byť šťastná s ním a pokojne žiť,keď viem,že jeho syn vyrastá bez otca."povedala som.

,,Ako poznám Kendall,to dieťa nemusí byť ani Harryho. Každý deň má v posteli niekoho iného."povedal Niall.

,,Ja neviem Niall. Potrebujem o tom uvažovať."povedala som.

,,V poriadku. Nechám Ťa. Tvoja izba je hore. Druhé dvere napravo."povedal a usmial sa.

,,Ďakujem."povedala som a šla som hore,keď mi zapísala správa.

Harry❤️: Kde si Ellie ?
Harry❤️: Bojím sa o teba,prosím         odpíš mi :'(
El&S1: Bola tu Kendall. Už to viem.
Harry❤️: Čo ?
El&S1: Že s ňou čakáš dieťa.
Harry❤️: Ja ???

*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ahojte :-). Nová časť je tu 😊. Čo si myslíte vy ? Čaká Kendall Harryho dieťa ? Ostane Harry s Ellie alebo Kendall ? ;-)

Ďakujem za všetky koments a votes na predchádzajúcich častiach 😊.
I LOVE YOU 😘😘😘❤️💙💜💚

Lia ♥️♥️♥️

You and I 2 /H.S./SK √Where stories live. Discover now