Part 13

941 46 2
                                    

Je piatok a dnes prídu mojí rodičia na obed,ako sme sa dohodli. Narozdiel do mňa je Harry úplne pokojný,až sa mi zdá,že je šťastný. Myslím,že sa ma snaží rozveseliť,no veľmi sa mu to nedarí.

,,Harry,prosím,daj tie taniere a príbory na stôl."povedala som a presunula som svoj zrak na ňho.

,,Ako len povieš."vzal taniere s úsmevom na tvári a začal ich dávať na stôl,pričom si spieval story of my life.

,,Ako to,že si taký šťastný ?"spýtala som sa ho a doniesla som v mise polievku.

,,Som len rád,že sa tvoji rodičia zmierili s tým,že čakáme bábo." povedal a mykol ramenom.

,,To nepovedali. Možno chcú zase len na mňa nakričať."povedala som.

,,Neboj sa."pohladil ma, ,,Som tu s tebou."Pousmiala som sa,keď zazvonil zvonček. Šla som k dverám a otvorila som ich.

,,Ahoj mami. Si tu sama ? Kde je otec ?"povedala som,keď som si všimla,že mama prišla sama.

,,Ahoj Ellie. Som šťastná,že ťa vidím." povedala a skoro ma rozdrvila v jej objatí.

,,Bože,si tak nádherná. Dievčatko moje."povedala a pohladil moje bruško. Po tvári sa jej kotúľali slzy šťastia.

,,Poď dnu mami."povedala som a odstúpila som od dverí. Mama sa porozhliadla okolo a zavesila si bundu na vešiak v predsieni. Zaviedla som ju do kuchyne,kde už netrpezlivo čakal Harry.

,,Dobrý deň pani Williams."povedal a objal ju.

,,Ahoj Harry."povedala a posadila sa k stolu.

,,Kde je tvoj otec ? Myslel som,že príde aj on." pozrel na mňa prekvapene Harry.

,,Tiež som si myslela."povedala mama.

,,Čo sa stalo ? Pohádali ste sa ?"opýtala som sa ustarostene.

,,Viete,ja som chcela prísť za vami už skôr. Vlastne som sa aj začala tešiť, že budem babičkou. Ale otec s tým nesúhlasil. Dokonca sa mi vyhrážal,že sa so mnou rozvedie,ak sa s tebou stretnem. No predvčerom povedal,že sa za teba hambí a že vždy boli s tebou problémy,lebo niesi ako mi. Tak som sa naštval a prišla som sem. Nemohla som sa dívať na to,ako sa trápiš. Prepáč."povedala a utierala si rukou slzy.

,,Mami neplač. To bude v poriadku." povedala som a objala ju.

,,Ellie má pravdu,netrápte sa. To bude dobré."povedal Harry.

,,Mám strach,že sa so mnou naozaj tvoj otec rozvedie."povedala mama.

,,Myslím si,že si zaslúžite lepšieho muža ako je on."povedal Harry.

,,On možno je niekedy agresívny,ale inak je dobrý muž a mám ho rada. Sme spolu už 19 rokov."povedala mama.

,,Chápem. Ale nemôže vám zakazovať stretávať sa s vlastnou dcérou." povedal Harry.

,,Možno máš pravdu,ale nepoznáš ho. Za niektorými vecami si stojí. Nevidel si ho,aký bol naštvaný,keď som sem šla."povedala mama.

,,Uvidíš,to bude dobré. Porozprávajte sa a to sa nejako... urovná."povedala somkeď niekto zvonil.

,,Pôjdeš otvoriť,prosím."povedala som Harrymu. On len prikývol a išiel k dverám. S krikom vbehol otec do kuchyne,keď sa mama rozplakala.

,,Čo tu robíš ?"spýtala sa ho mama.

,,Nemohol som ťa tu nechať s nimi. A teraz pôjdeš domov." povedal otec.

,,Nie. Choď preč."vykríkla na ňho mamakeď ju chytil za zápästie a ťahal ju preč.

,,Nechaj ju,ak nechce."povedala som.

,,Ty mi nemáš čo hovoriť. Hambím sa za teba ty štetka."povedal,keď som sa rozplakala. Zrazu sa z predsiene ozval Harryho výkrik. Rýchlo som pribehla do predsiene,keď som zbadal Harryho,ako sa zvíja v bolestiach na podlahe so skrvavenou tvárou.

,,Preboha! Harry."pribehla som k nemu.

,,Som v pohode."pošepol a silno mi zvieral ruku. Nikdy by som neverila,že toto dokáže spraviť môj otec.


You and I 2 /H.S./SK √Where stories live. Discover now