Yoonseok |3|

36 4 4
                                    

-Synu.. niespodziewałam się tego po tobie..- powiedziała zawiedziona

-Ciociu... ja wszystko ci wyjaśie- zacząłem- .. bo moj kolega zażartował sobie ze mnie i mi to pokazal i..

-Hoseok ! nawet nie zmyślaj , widze wyraźnie , oglądałeś pornografię ! takie zachowanie w moim domu jest niedopuszczalne- pierwszy raz od wielu lat sie na mnie rozgniewała- może bym Ci wybaczyła gdybys , nie klamal .. ale i tak ci nie wybacze ! ty?! synu ty?!... pedały oglądać w moim domu !? nie wiedziałam , że jesteś takiego pokroju człowiekiem..

Wyrwała mi telefon i wyszła z pokoju przekręciła kluczyk i zeszła na dół.

Szybko podbiegłem do drzwi i zacząłem , je szarpać .. zamknęła mnie !? co , ale co ja tu bede robic .. zdenerwowany nieporozumieniem wskoczyłem do łóżka i zasnąłem.

Obudziłem się o 5:30 , zapomniałem się przebrać , a umyć się nawet nie mogłem ,bo mnie ciotka zamknęła w pokoju. Zacząłem stukać w drzwi i się drzeć:
-Ciociu daj mi się chociaż umyć , chcesz żebym śmierdział ? -zero odpowiedzi , ponownie zacząłem krzyczeć - Ciociu , proszę tylko do toalety muszę wyjść .. cisza..

Wkońcu drzwi się uchyliły , już chciałem wychodzić , gdy nagle do pokoju wpadło wiadro i znow usłyszałem dzwięk przekręcanych kluczy..
No nie wierzę , serio , ona nie ma litości.. usiadłem na łóżku i zacząłem rozglądać się po pokoju , moją uwagę zwróciło dużę okno ...

A może by tak ...oknem..

Yoonseok | Ty ZboczeñcüWhere stories live. Discover now