Sneller bruin worden

183 25 14
                                    

Hey schatjes. Vandaag vertel ik hoe jullie sneller bruin kunnen worden. I mean, niemand wilt wit blijven denk ik.
Ik heb er ervaring mee hier in Marokko.

1. Zonnebrandcrème
Bijna niemand wilt dat pijnlijke verbrande gevoel. Met zonnebrandcrème vermijd je niet alleen de pijn, maar je wordt ook sneller bruiner.

2. Zee
Als je naar de zee gaat (met zeezout water of course) moet je veel zonnen EN heeeel veel in het water zitten! Het zeezout droogt dan op jouw lichaam en daardoor wordr je sneller bruin!

3. Olie
Oke mensen, dit werkt het best. Heb je geen zin om te zwemmen in zee of zwembad. SMEER JEZELF HELEMAAL IN MET OLIE EN GA ZONNEN!
In Marokko, was ik in Tanger naar een zwembad gegaan, en er was een meisje dat een beetje getint was. Gewoon lichtbruin, maar heel licht. Dus wdl gwn blank maar door zon beetje bruin. Ze had zich HELEMAAL ingesmeerd met olie en na 2 uur zag je al een verschil. Moet je nagaan dat ze HEEL de DAG bleef zonnen! Ze had zo een mooie kleurtje gekregen !

Als je meer weet, say it! Ik zal het deeltje dan bewerken! Volgende deeltje mogen jullie bepalen. Willen jullie Make up of echte problemen die iedereen zou hebben??

Dont forget to
Vote
React
Share
Add

Beauty problemsWhere stories live. Discover now