Jogurt tisíckrát jinak

71 6 0
                                    

Miluju pocit, kdy můj den začne bílým jogurtem s ovocem a ovesnými vločkami. To je prostě bezkonkurenční snídaně! ^^ :D

Když si vločky zamícháte do jogurtu a necháte je přibližně 10 minut odstát, vločky změknou a jogurtem se nacucnou. Takhle mi to chutná víc :)

***

Jogurt doporučuji s banánem a skořicí (a vločkami). Můj favorit.
Odzkoušejte ale, jaké ovoce zrovna vám v jogurtu nejvíce zachutná.

Také záleží, jaký jogurt jíte. Nejchutnější mi přijde s obsahem tuku kolem 10 procent. Pak ještě bílý řecký nebo Skyr, který má opravdu vysoký obsah bílkovin. Nejméně mi chutná jogurt, co má kolem 3 procent tuku.

Nemějte strach, že z vysokoprocentních jogurtů přiberete. Nepřiberete :) jedná se o živiny, které vaše tělo stoprocentně využije.

Pokud máte rádi čokoládové jogurty, ale nejíte je kvůli vysokému obsahu cukru, mám pro vás recept na rychlý zdravý čokoládový jogurt. Stačí přidat do bílého jogurtu kakao (začněte s jednou malou lžičkou, pak si podle chuti přidejte víc) a ještě přidejte lžičku medu. Když všechny přísady dobře promícháte, dostanete čokoládový jogurt, který chutná téměř stejně jako kupovaný. Bude sladký, ale jen díky medu, který je vašemu tělu navíc maximálně prospěšný.

***

Narazila jsem na jogurty s müsli a marmeládou dokonce na benzínce :D

***

Jogurty jsou významný zdroj bílkovin. Bílkoviny (proteiny) jsou důležitou živinou. Díky nim nebudete mít výrazné chutě na sladké, vaše tělo bude vyvážené a bílkoviny také podporují tvorbu a růst svalů.
Bílkoviny jsou prostě kamarádky. Tak proč si je nedopřát třeba hned po ránu k dobré snídani? ^^

Inspirace k tanciKde žijí příběhy. Začni objevovat