Ciudat

43 8 4
                                    


Eram înca la petrecere si ma simteam vinovata ca i-am spus sa bea ,trebuie sa ajung repede acasa la ea . Sunt o prietena foarte rea .

Jason pov :

Eram cu Allison în brate , era beata , cred ca îmi placea de ea , adica , era frumoasa si desteapta ,cum sa nu îti placa de ea dar ma gandesc ce o sa zica cand o sa afle ca sunt vampir .Între timp am ajuns la ea acasa . Am intrat cu ea si am pus-o pe pat în camera ei . Se trezisera .
-Poti sa ramai cu mine?
-Mda ... am raspuns eu . M-am pus langa ea . Între timp ajuns si Betty ,se uita la noi . Allison mi-a spus sa o iau în brate si asa am si facut dar ..
-Jason esti bine ? Esti foarte rece ,adica foarte foarte rece . Ce s-a întamplat ??
Mi-am folosit puterea si am disparut într-o secunda din casa . Ce o sa zica ea si ce o sa zica prietena ei. Sper ca nu o sa banuiasca ceva . Daca afla si o sa spuna cuiva o sa iasa rau .

Allison pov:

Dimineata ma trezesc tipand .
-Ce ai patit de tipi asa ???? Ma întreaba ea .
-Ce ? Unde sunt ?Ce am facut toata noaptea ? Adica îmi aduc aminte ca eram la petrecere si tu mi-ai zis sa beau iar dupa negru .
-Paii , au facut multe aseara ...
-Betty .....ce am facut ?
-Te-ai îmbatat si ai dansat în lenjerie intima pe masa iar dupa te-a adus Jason acasa .
-E de rau ... nuuu . Ce am facut?
-Si dupa ai stat cu el în pat si iai zis sa te îmbratiseze dar dupa ..
-Dar dupa ce ?
-Te-a îmbratisat si ai tipat ca era foarte rece iar dupa el a plecat într-o secunda si nu stiu cum a facut sa plece asa repede .
-Ciudat , adica ce l-a schimbat ,ne cunoastem pe 2 zile si el deja m-a îmbratisat si faza ca era foarte rece si ca a plecat imediat ,nu înteleg .
-Pai poate e un vampir ! Spune ea razand .
-De unde pana unde ? Nu exista ! Spun eu .
-Încearca azi la scoala sa îl atingi pe mana sa vezi daca e rece .
-Doar pentru tine .

Am postat si acest capitol , nu prea cred ca apreciati ceea ce fac dar nu ma las asa usor . Îmi cer scuze iar pentru greseli daca au fost si sper sa am mai multi fani 😕🙂

Îndragostita de un vampir Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum