La piscina

29 6 3
                                    

Ajungem la un magazin de costume de baie numit Calzedonia, merg sa îmi caut unul cat mai frumos .Am gasit un costum întreg, alb si decoltat .Mie chiar îmi place super mult .

Ma duc la baieti

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma duc la baieti.
-Hei baieti, ati ales ce va luati ?
-Da ,tu?
-Da , dar e surprisa costumul ,o sa îl vedeti la piscina .
Platim, ne urcam în masina si mergem catre piscina ,intram, eu merg sa ma schimb în costumul de baie .
Ma duc la baieti ,care erau în piscina de afara .
-Hei..
-Hei
-Hei
-Arati super ! Spune Jason .
-Aww, mersi . Spun eu în timp ce îl îmbratisez si ne sarutam dar Theo ne întrerupe .
- Sunt si eu cu voi .Spune Theo .
Eu si cu Jason radem ....vorbim ce vorbim , si ca sa vezi ,dintr-o data apare Betty în fata mea , eram super fericita ,ies repede din piscina si ma duc la ea si ne îmbratisam strans .
-Hei Betty , ce faci aici ? De unde ai stiut ca sunt la piscina ?
-Pai , poveste lunga , acum conteaza ca ne-am vazut ....
-Stai ce ? Acum pleci? Dar abia ai venit .
-Pai nu am unde sa stau
-Mergi cu mine si cu Jason si Theo .
-Vorbesti serios ? Ar fi super .
-Da ,vorbesc serios , acum hai sa vorbim si cu ei doi .
- Da , Cheryl unde este ?
-S-a despartit de Theo si a plecat acasa , el e foarte trist , dar sunt sigura ca o sa treaca peste .
-Mda....
-Hei ,spune Betty .
-Buna ,spun baietii în cor .
-Ea cine e ? Întreaba Jason .
-Ea este Betty , prietena mea cea mai buna . Ma gandeam daca poate sa ramana la cu noi .
-Da ,sigur ,cu cat mai multi cu atat mai bine .
-Eu zic sa plecam ca poate e prea tarziu ,spune Betty .
- Serios Betty ? Nu suntem aici de nici macar o ora si tu vrei sa plecam ?
-Trebuie sa ajungi acasa urgent , acum .
- Ok....
Iesim cu totii din piscina si mergem la vestiare ca sa ne schimbam .
-Ali , ia rochia asta le tine .
-De ce ? Unde mergem?
- O sa vezi .
-Bine , fac asta doar pentru ca esti prietena mea cea mai buna .
Iesim din vestiar si ne îndreptam catre vestiarul baietilor , îi asteptam cam 5 minute si îi vad cu gura cascata pe amandoi . Normal , eu si Betty eram îmbracate în rochii de petrecere , serios, nu stiu ce are în minte fata asta .
-Ce ??? Spune Jason
- De ce sunteti îmbracate de petrecere ?
- Betty mi-a spus sa ma îmbrac asa , nu stiu ce are în cap .
Iesim din cladirea de unde se afla piscina si mergem catre masina , intram si eu ma pun sa dorm .... dupa 2 ore de mers cu masina am ajuns în sfarsit acasa , imediat cum intru în casa ma pun sa dorm, sunt extrem de obosita . Iesim din masina si ne îndreptam catre casa , cand deschid usa planurile mele s-au distrus ........

Heiii, îmi cer scuze ca nu am mai postat . Ca de fiecare data îmi cer scuze daca au fost greseli , daca au fost va rog sa-mi scrieti în comentarii . Va pup !!!!!🤩😘😘

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 28, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Îndragostita de un vampir Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum