Invitatia lui

33 5 2
                                    

"-Nu poti fugi de mine ,nu uita ca sunt vampir iar tu esti o simpla fata . Ce a fost între noi a fost doar o aventura , nu esti prima .
-Te rog, lasa-ma în pace , nu am facut nimic rau .Spun eu alergand foarte repede . Îl vad ca venea mult mai aproape de mine . Si ......."

Alison pov :
Ma trezesc tipand .
-Nuuu, te rog nu !
-Ali ce s-a întamplat ,esti bine ?
-A fost doar un cosmar si da ,stai linistita sunt bine . Mint eu .
Ma duc în baie sa îmi fac rutina de dimineata . Dupa ce termin ma machiez . Ma îmbrac cu o pereche de blugi negri cu talie înalta si un tricou alb scurt . Cobor în bucatarie si o vad pe Betty mancand cereale cu lapte , îmi iau un bol si mananc si eu . Terminam de mancat si ne încaltam pentru a merge la liceu . Ajungem la liceu si o las pe Betty singura si ma duc la Jason sa vorbesc cu el despre ce s-a întamplat aseara .
-Buna Jason .Spun eu zambind.
-Buna .
-Si cum te simti acum ca cineva stie ca esti vampir ?
-Bine ,dar tu ca acum ai un prieten vampir , nu îti este frica de mine ?
-Am încredere în tine , stiu ca nu m-ai rani .Spun eu sincera .
-Bine ,ma bucur enorm de mult .
-Bine ,acum cred ca o sa plec ,pa !
-Stai putin .Trebuie sa te întreb ceva .
-Ce s-a întamplat ?
-Luni o sa merg în Italia cu fratele meu într-o mica vacanta la o casa în padure . Vroiam sa te întreb daca vrei sa vi si tu cu noi . Deci vrei ?
-Stai sa ma gandesc ..... Da ,normal .
-Super ,ne vedem joi .
-Ne vedem , pa .
Nu pot sa cred ce s-a întamplat , ma bucur enorm de mult , dar stai ,oare îl plac ? Cum este posibil ?El este un vampir ,ce o sa fac? Gata Alison nu gandi asa , o sa te distrezi alaturi de el si de fratele lui înganfat . Sper sa nu vina si Cheryl .
-Betty , nu o sa îti vina sa crezi ce s-a întamplat !
-Ce ? Esti însarcinata ?E baiat sau fata?
-Nuuu , de unde ai scos asta ?
-Erai bucuroasa .
-Stiu pentru ca joi o sa merg în Italia cu Jason si fratele lui , la o casa în padure .
-Super , sper sa te distrezi .
-Mersi mult , si da o sa ma distrez .
-Stai putin Ali , joi este maine , vrei sa vin cu tine sa te ajut?
-Vrei sa chiulim de la scoala ?
-Da,de ce nu?
-Hai . Spun eu alergand .
Ajungem acasa la mine si Betty ma ajuta sa îmi fac bagajul pentru maine . Sincer ,abia astept sa merg .


Hei, am terminat si acest capitol .Sper sa va placa . Îmi cer scuze pentru greseli daca au fost .Pe data viitoare ☺️

Îndragostita de un vampir Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum