Allison pov:
Mergeam pe holul scolii si ma gandeam la tot ce s-a întamplat pana acum . Chiar este vampir ? Dar nu se poate . E imposibil asa ceva ,cred . Oricum cum de a vorbit cu mine ? Nu mai înteleg . Sau chiar ma place ? Oooo , nuuu ,cred ca îl plac , adica e dragut . Dintr-o data ma trezesc în baia baietilor si îl vad pe Jason fara prosop pe el . Raman socata cateva secunde iar dupa plec de acolo si ma duc la Betty sa îi spun ce s-a întamplat .
-Tocmai l-am vazut pe Jason fara prosop !
-Si cum arata ? Cum era ?
-Ceee?
-Spune cum arata !!!
-Arata destul de bine .
-Tare , ce crezi ? Ar trebui sa ma duc si eu sa îl vad ?
-Da ,mergi .
-Serios ?
-Tu chiar m-ai crezut ? Spun si rad .
-Nu este amuzant ,oricum nu o sa ma duc .
- Ba da este amuzant . Mai bine daca nu te duci .
-Auzi ori cumva îti place de el?
-Da ....adica nu . Aoleu , nu stiu . Oricum el nu s-ar uita la o fata ca mine .
-Ba da , chiar te place .
-Daca zici tu .Jason pov :
Doar ce ma iesit din baia baietilor ,Alison m-a vazut fara prosop si acum am auzit-o spunand ca ma place , oare e adevarat ? Sincer nu stiu, dar sunt sigur ca o plac . As face orice pentru ea ,chiar daca o cunosc de putin timp .Sincer daca afla ca sunt vampir o sa ma urasca si o sa îi fie frica de mine . Oricum nu conteaza ,o sa ma duc sa vorbesc cu ea si o sa o invit la mine acasa ca sa îi spun cate ceva despre mine .
-Hei Alison .
-Mmm...Hei !
- Maine poti veni acasa la mine ?
-Nu mai bine mergem la mine ?
-Cum vrei tu , trebuie sa îti spun ceva foarte important .
- Ok, asa ramane .
-Pa .
Ma întreb cum o sa intru în casa la ea , cum am putut sa accept ? Sunt un prost .Alison pov :
-Ce ai vorbit cu el?
-M-a invitat la el acasa dar nu am acceptat .
-Ce ? Cat de idioata sa fi?
- Nu am terminat . I-am spus sa vina el la mine acasa ca sa vad daca chiar este vampir .
- Cum o sa afli?
- Pai o sa vad daca trebuie sa îl invit în casa , ca la el acasa intra fara sa fie invitat .
-A , e bine. Bravo , esti fata desteapta .Apropo scuze pentru ca te-am facut idioata .
-Stai linistita , te iert .
-Mersi mult .
- Dormi la mine ?
-Da ,o sa te ajut si maine ,nu ?
-Da , normal . Dar tu o sa te ascunzi , nu vreau sa îti faca ceva .Hei , îmi cer scuze ca nu am mai postat si pentru greseli ,daca au fost . Pe data viitoare ♥️♥️♥️😍😍