Allison pov:
*La liceu*
-Chiar crezi ca ar trebui sa ma duc la el ?
-Ca sa aflam , chiar trebuie .
-Ok , o sa ma duc .
-Pai hai mergi .
-Ok
Merg catre Jason si îl salut ,încerc sa nu par ciudata ,vorbesc cu el normal si îl ating pe mana ca sa vad daca chiar e rece . Doamne !!! Chiar e rece dar foarte rece !
-Si ?
-E rece rau si am mai observat ca este si foarte alb , nu ai vazut ?
-Da ,chiar este alb .
-Dupa ore mergem la biblioteca si o sa vedem daca gasim ceva despre vampiri chiar daca cred ca nu exista ,ok?
-Bine . Hai la ore .
Intram în clasa . Eu merg în banca mea iar Betty în a ei . Nu sunt atenta la profesor sau la ce se întampla în clasa , ma gandeam la ce a spus Betty despre Jason .
-Domnisoara Hale , va deranjam cumva ?
-Ă , nu , sigur ca nu .
-Atunci poti sa îmi spui despre ce am vorbit pana acum ?
-Ă?
-Despre fenomene ciudate din istorie .
-E bine ca macar cineva este atent la ora .
Nu pot sa cred .M-am facut de ras în fata la colegi ca nu am raspuns , dar bine ca a raspuns Jason în locul meu ca daca nu , nu stiu ce faceam . Ma duc la Betty si mergem catre biblioteca .
-De unde începem ?
-Pai cautam carti despre vampiri .
-Astea sunt bune? Spune ea si vine cu un teanc de carti .
-Aici scrie ca vampirii au un inel ca sa nu arda la soare , trebuie sa îi inviti în casa ca daca nu , nu pot intra , au pielea alba si sunt reci . Pot alerga foarte foarte repede si daca vad sange nu se mai pot controla . Pot auzi de departe sau pot citi ganduri . Deci asta înseamna ca l-am invitat în casa !!
-Crezi ca ce e scris aici este adevarat ?
-Nu stiu , o sa fac o poza ca sa ramana în telefon .
-Bine . Dar ar trebui sa vb cu el cand e singur ,sa îi spui tot ce ai aflat acum si sa vezi cum reactioneaza .Ai putea sa te tau si sa vezi ce face .
-O sa vad dupa .Nu pot sa merg asa la el , poate o sa îmi faca rau .
-Dac te place cum ar putea sa îti faca rau ?
-Nu ma place .
-Ba da , nu ai vazut cu se uita la tine ?
-Ba da dar se uita la toate fetele asa .
-La tine se uita diferit . Stiu eu .
-Bine ,bine nu vreau sa mai vorbesc despre el . O fac doar pentru tine , ca oricum cred ca nu e adevarat ,asa ceva nu exista .Heiiii! Sper ca va place cartea . Îmi cer scuze pentru greseli daca au fost si sper sa ma urmariti mai mult .☺️