4

1.6K 143 89
                                    

Tam o sırada öğretmen içeri girmişti.

"Çıkışta görüşürüz o zaman dedi Marinette" biraz yüzü asıldı , ancak tekrar ve tekrar söyledi bu sözü 'sürükleyerek , zorla da olsa onu bu karanlıktan çekip çıkaracağım.. sürükleyerek , zorla da olsa onu bu karanlıktan çekip çıkaracağım... sürükleyerek , zorla da olsa onu bu karanlıktan çekip çıkaracağım..'

Derin nefes aldı ve gülümseyerek sırasına oturdu. Derste çok takmamaya çalıştı. Eğer bir şeye takarsa başka bir şeye odaklanamazdı , bu yüzden derslerine odaklanamayabilirdi. Derslerden kalmak istemezdi.

Adrien ın dersleri iyi idi. "Nasıl olurda" dediği anda öğretmen 'Marinette Dupain-Cheng' dedi. Öğretmenin uyarışı ile önüne döndü ve "Özür dilerim öğretmenim." dedi Marinette ve sırasına oturup bir sonraki dersi beklemeye başladı.

Bir sonraki ders beden dersi idi. Marinette , Adrien ı da orada görmeye hevesliydi. Onun da orada bulunmasını istiyordu. Onlarla beraber maça katılmasını , hiç olmazsa tezahürat yapmasını istiyordu.

Marinette son zamanlarda onu düşünmekten  uyuyamamış , derslere katılamamış ve arkadaşlarından uzaklaşmıştı.

Ama o Adrien ı karanlıktan kurtaracaktı. Bunu yapmalıydı. Asıl hedefi bu idi.

Şuan hiç bir şeyi gözü görmüyordu , arkadaşı Alya yı bile sanki umursamıyor gibi idi. Davranışları soğuklaşmıştı.

Ancak bu hala etkinliklere katıldığı gerçeğini değiştirmezdi. Marinette asla karanlığa doğru yüzümezdi. İmkansız idi bu.

'Karanlık bana göre değil' diye geçirdi içinden ve gülümsedi.

AdrinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin