Miraculous Love-1

1.3K 119 92
                                    

Adrien
Marinette iyi kız gibi... Ancak bana karşı bi... Hmmm... Garip??

Neden böyle yaptığı hakkında en ufak bir fikrim yok. Ama o benim çocukluğumdan beri tek arkadaşım. Çocukken çok iyi idik. Neden şimdi böyle yapıyor ki?

Her neyse muhtemelen geçerli bir sebebi vardır...

Yani umarım sorun bende değildir...

Marinette
Bugün okulun son günü... Sonunda bitti. Okuldan pek haz etmem de..

Tamam nefret ediyorum okuldan. Her neyse bugün yine 😒 adrien ve ailesi geldi...

- SIKICI -

Çok ama çok... En iyisi ben dışarı çıkayım... Biraz dolaşmak iyi gelecekdir.

Yazar
Marinette dışarıya baktı. Yağmurluydu. Paltosunu ve botlarını kaptığı gibi annesine "Anne ben çıkıyorum" dedi. Annesinin cevap vermesine kalmadan... Kapıyı kapattı. Kapı önünde botlarını ve paltosunu giyip merdivenlerden inmeye başladı.

Biraz dışarıda dolandıktan sonra eve dönmeye karar verdi.

Marinette
Hava karardı bile. Dışarısı da ev kadar sıkıcı. Eve dönsem iyi olacak. Zaten onlar da gitmiştir.

Yazar
Marinette eve varmak üzere idi... Karşısında birkaç gün önce işinden dolayı denize açılmış babası vardı. Ancak üzgündü Marinette heyecanla babasına doğru adım attı ve ona neden üzgün olduğunu sormak istiyordu ama... Ama bir araba hızla ona doğru sürüyordu... Babası "MARİNETTE!!" diye bağırırken-

Marinette.
Babamın bana seslenmesi ile etrafıma bakma gereği duydum bunu yapmaya kalmadan bir araba bana doğru sürüyordu ve bana çarpmak üzereydi... Hızla bir atak yaptım ancak kaçmak mümkün değildi. Artık kaderime mahkumdum...

Demek buymuş ha... Demek başından ölmeliymişim... Bu kaderimde varmış

AdrinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin