Her zaman ki gibi elinde fotoğraf makinası ile okul koridorlarında geziyordu. Niyeti belliydi yıllardan beri uzaktan sevdiği kızın dersteki dalgın halindeyken bir fotoğrafını yakalayabilmekti. İşte orada bütün güzelliği ile en arka sırada oturuyordu. Yüzü o kadar umursamaz ve sıkılmıştı ki. Bir iç çekti keşke ona onu ne kadar sevdiğini söyleyebilseydi o güzel gözlerinin içine uzun uzun bakabilseydi. Bir poz alabilmek için kamerayı hafifçe yukarıya kaldırdı. O anda biri onu ensesinden tutup duvara itti. Korkuyla duvara çarptı. “Bakın burada kim varmış. EZİK MARCEL ! Ne oldu gene kızların etek altını mı çekiyorsun ?”
“ Ben-ben asla böyle bir şey yapmam.” Korkusundan yere çöküp kalmıştı.
“Lakabının hakkını veriyorsun Styles. Gerçekten de eziksin !” Okulun belalı pislik çocuğu Jackson . Onu nerde görse rahatsız ediyordu. Sanki başka işi yoktu. Ah işte zil çaldı. Hemen toparlanıp ayağı kalktı. Ashley Ross. Yıllardan beri sevdiği o muhteşem kız. Ağzı açık bir şekilde onun yanında dururken Ashley anlam veremeyen gözlerle onu süzdü ve dalga geçer bir ifade ile Marcel’in açık kalan çenesini yukarı kaldırdı ve arkından tatlı bir gülümseme ile yanından geçip gitti. Hiçbir şeyden haberi yoktu, Marcel’in onu yıllardan beri sevdiğini, sırf ona daha yakın olabilmek için evini değiştirdiğini, her sabah 5’te onu görebilmek için koşu parkurunda beklediğini ve elinde tuttuğu hatta yanından hiç ayırmadığı fotoğraf makinasında kendi fotoğrafından başka hiçbir fotoğraf olmadığını bilmiyordu. Belki de Marcel’in adını bile bilmiyordu. Marcel bu düşünceyi aklından derhal kovaladı çünkü şimdi ki ders Biyoloji’ydi yani Ashley ile tek ve ilk ortak dersi. Gözlüğünü yukarı kaldırarak hızla sınıfa doğru ilerledi. Her zaman ki gibi sırasına yerleşti sınıf yavaş yavaş doluyor, sınıfın erkekleri Marcel’e ezici bakışlarını atıyorlardı. İşte orada, sınıfa bir güneş gibi doğan altın saçlı kız. Marcel’in sol çaprazına oturmuştu. Ve arkadan boğuk ve kaba bir ses duyuldu.
“ Hey Güzelim! Senin için yer ayırdık ama istersen kucağımda müsait.” Diyerek pişkin pişkin sırıttı.
Marcel elini yumruk yaptı gözleri kararmıştı dişlerini sıkarak kendini dizginlemeye çalışıyordu. İçindeki Karanlık Harry’ye söz geçirmeliydi. Ashley yavaşça ayağı kalktı ve arkaya yöneldi, çocuğa ayağı kalk işareti yaptı ve çocuk havalı olduğunu sandığı bir gülümsemeyle ayağı kalktı. Ashley ayak dirseğini çocuğun malum yerine geçirdi. Çocuk acı ile kıvranırken Ashley
“Benimle nasıl konuşman gerektiğini öğrensen iyi olur.” Diyerek sırasına geri döndü.
Marcel kendine dönmüştü. Kimseye belli etmeden kıkırdadı. Sonra sınıfa Ash’in en yakın arkadaşı Elena girdi. Hararetli bir konuşmaya giriştiler Ashley biraz gönülsüz ama Elena oldukça istekliydi ve Marcel hafifçe kulak kabarttı.
“Lütfen Ash ! Sadece bir gecelik hem bugün Cuma sabah her şeyi unuturuz. Eğlenceli olabilir. Ve asla annem sensiz gitmeme izin vermez.”
“Ah tamam El ! Nereye gidiyoruz ?”
“ ‘Dark’ diye bir yer bütün havalı ve yakışıklı çocuklar orada !!”
“ İşte bunu sevdim !” dedi Ash ardından Marcel’in en sevdiği kahkahasını attı. Ama Marcel buna kafa yoramadı. Aklında iki kelime dönüyordu. “Dark’a gelecek. Dark’a gelecek. Dark’a gelecek…” O anda sınıfa Biyoloji öğretmeni Bay Edward girdi. Marcel hemen ayağa fırladı. Adam otur işareti yaparak konuşmaya başladı.
“Evet çocuklar konuşmayı fazla uzatmak istemiyorum bir açıklama yaptıktan sonra sizi serbest bırakacağım.” Sınıftan bir sevinç çığlığı, alkış sesi geldi.
“ Tamam yeter. Geçen seferinde anlaşmazlıklar olduğu için bu sefer proje partnerlerinizi ben seçeceğim.” Sınıf lanet herif der gibi Bay Edward’a baktı.
“Sarah ile kim eş olmak ister ?” diye sınıfa sordu. 2 tane erkek el kaldırdı. Bay Edward Sarah’ın onayını alarak bir çocukla onu eşleştirdi. Ardından 3-5 kişiyi daha eşleştirdi.
“Sırada Bayan Ross var.” Ardından bütün erkeklerin elleri havaya kalktı. Bay Edward şaşırmış bir ifade ile sınıfı süzdü. Çekinerek elini kaldırdı Marcel. Bay Edward, Marcel’de gözlerini sabitledi ve aniden.
“Bayan Ross ve Bay Styles. Partnersiniz.”
Merhabaa arkadaşlar !!! Ben Melda. Bu benim ilk hikayem bu yüzden oldukça heyecanlıyım umarım beğenirsiniz. Böyle bir kurguda hikaye okudumadığınızı umuyorum. Okuduktan sonra vote ve yorum yaparsanız çok çok çok çok çok çok çok mutlu olurum. Elimde hazır bölümler var eğer hikaye beğenilirse yayınlamayı düşünüyorum. Arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın şimdiden teşekkürler !! Hepinizi çoooooooooo.....k seviyorum. Fikirlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın lütfen :D :D <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STYLES.
Fanfictionİşte yine ordaydı. Sadece onun için. Elinde her zaman ki profosyonel fotoğraf makinası , tek odak noktası ,karşısında duran ponpon kız kıyafetleri içindeki Ashley Ross'du. Dudak ısırtan bir güzelliği vardı. Marcel Styles-Ah pardon yoksa Harry Styles...