*****Тай***
Вечерта мина добре.
Говорехме си почти за всичко.
И успях поне малко да я опозная.
От това което разбрах беше,че е добра ученичка и доста луда(според мен).
Станах с кеф за работа,да не повярвате.
Облякох се,мързи ме да ви обяснявам затова ще ви покажа.Както виждате не е нищо особено.
Та след като си сложих парфюм вече тръгнах за работа...***В фирмата***
Както всяка сутрин без понеделник виждах Лизи седяща на бюрото си погълната в работа.
Всяка сутрин минавайки покрай нея и се усмихвам,а тя естествено ми отвръща със същото.
Влязох в кабинета си,след няма и две минути влезе тя.
Беше облечена с бежова пола и черен суйтчър.
Косата и леко насъдрена.--Добро утро г-н Йорк!-поздрави тя.
-Добро!-отвърнах и.
Тя застана до мен и се наведе,за да ми разясни задачите.
След като го направи префектно оформения и задник щръкна назад,но аз можех да го гледам само с периферията си,какво наказание.
-Трябва да намерите модел за лятната и есената колекция и да започнете подготовката за ревюто!-тя ми говорише нещо,а аз само гледах как устните и се движат и нищо не осъзнавах.
-Това е!-каза и се изправи,а аз тогава се осъзнах.
-Е разбра ли?-попита,аз само мигах.
-Трябва ни нов модел и трябва да се подготвим за ревюто!-повтори.
Този път разбрах и затова кимнах с глава.
Тя излезе.
-Хм...!-започнах да се замислям,защо да не се позабавлявам малко.
-Г-ца Лизи да дойде в габинета ми!-казах на микрофона,така,че всечки да ме чуят.
Тя дойде.
-Трябва да поговорим за нещо спешно!-казах ставайки от мястото си и опитвайки се да изглеждам сериозен.
-Кажите господине!-обади се с тихичкото си глашче.
-Искам да се заемеш с потготовката за ревюто и утре ще те чакам за снимки за колекцията!-казах.
Хаха,трябваше да и видите физиономията.
-Нещо неясно ли има?-погледнах я с леко повдигната вежда.
-Не!-каза и излезе....
ESTÁS LEYENDO
One love story(Още една любовна история) (Завършена)
RomanceТя е само на 21 и живее сама. Той е на 21 и спи всяка вечер с жена. Какво ще стане когато съдбата срещне Тайлър и Луиза? Дали той ще промени навиците си заради едно момиче? Еми прочете и ще разберете...