DRUGIE SPOTKANIE

250 17 0
                                    

Anthony Edward Stark

Kiedy skończyłaś robić bilans, czyli jakieś pół godziny później. Tym razem nie zrobiłaś najmniejszego błędu.

Scott Edward Harris Lang

Dwa dni później, na imprezie po udanej misji. Lepiej się poznaliście i zdobyłaś jego telefon. Po alkoholu traci czujność...

Loki Laufeyson

Jesteś na niego skazana przez pół roku, ale masz zamiar żądać mniej. Nie ma co, asgardzka barbie prędzej czy później zjawi się na Ziemi.

Steven Grant Rogers

Cztery dni później, gdyż odnalazł szkołę tańca, w której pracujesz.

Peter Benjamin Parker

Tego samego dnia o piątej popołudniu, gdy zaprosił cię na przeprosinowe chińskie żarcie. Wtedy poznałaś też jego imię, bo w telefonie zapisał ci się jako „Skater z sąsiedztwa".

Thor Odinson

Dwie godziny później, gdyż znowu przyszedł terroryzować kózkę.

James Buchanan Barnes

Po miesiącu. Siedziałaś w Central Parku i szkicowałaś tamtejszy obelisk. On akurat przechodził obok, a kiedy cię rozpoznał, coś go tchnęło i postanowił podejść. Przeprosił cię za swoją podejrzliwość ostatnim razem i zaczęliście rozmowiać.

Samuel Thomas Wilson

Tydzień później, kiedy przyszłaś na kontrolę. On już siedział w poczekalni i również czekał na swoją kolej.

Clinton Francis Barton

Następnego dnia po waszym drugim spotkaniu, gdyż przyszedł cię odwiedzić w pracy. Chociaż jego pierwotnym zamiarem był koktajl z mango.

preferencje | marvelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz