1. Bolum

120 7 3
                                    












Tüm gözler iki elinde titreyerek tuttuğu siyah elmas işlemeli beyaz ölüm makinesinin karşısında duran adamdaydı.

Elleri titreyen bu adam onu öldürecekti. Şimdi içinden ondan geriye doğru sayıyordu ölüm makinesinin karşısındaki adam. Tüm gözler onların üzerindeydi. Birazdan buradan bir insan ayrılacaktı. Peki bu insan kimdi? Elleri titreyen adam neden onu vurmaya kalkışmıştı?  ..

♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

Lanet olsun!!!



Elime telefonumu aldım -söylemesi ayıp benden akıllı olmasın akıllı bir telefonum var- ve hemen Chanyeol ' u aradım.

"Açana arkadaşım! Açsana hayatım! Hadi yakışıklım! Uzun bacaklım! Aç da o güzel sesini duyayım!!!

" Söyle BEBEĞİMMM!!!"

"Imm şe-şeyy" *lanet olsun telefonu ne zaman açtı ki bu hiç farketmedim.
Sen ne biçim akıllı telefonsun ya insan bir cimdikler, haber verir. O kadar para verdik bir de tövbe tövbe insanı dinden çıkaracaksın...*

" Evet BEBEĞIMMM orda mısın? Gece gece rüyanda beni mi gördün? "

"Şe-şeyy * neden kekeliyorum ki? * Benimleacilevlenmenlazım.* evet işte buu*

" Lann hasta mısın sen gece gece günaha sokacaksın. Tamam hiç kimse karizmama dayanamıyor ama sen benim en yakın dostumsun Jongin. "

"Hadi ama benim gibi birini nerede bulacaksın? Böyle esmer ten, güzel kıvrımlar, kaslı vücut, ahenkle dans eden saçlar, muhteşem gülümseme..."

" Şe-şey yani tüm anlattıkların sensen benim tanıdığım sıska, çalı gibi saçlar, salak salak sırıtan, insan diye adlandırdıkları varlık kim ?"

*Bunu bana lütfen yapma Jongin! Senden ne kadar hoşlandığımı bilmiyorsun. Seni sevdiğimden haberin yok. *


"Hadi dostum benimle evlenmen gerek! Yahh bu dostun seni saat 04:16 da arayıp,  evlenme teklifi ediyorsa senin hiç düşünmeden kabul etmen gerekiyor. Kabul et SÖÖZZZ herşeyi anlatacağım. "

* Kalbim kabul etme diyor. Beynim sana yardım etmemi söylüyor. Ne yapmalıyım? *




* Park Chanyeol! Seni çok seviyorum. Seni böyle bir iş için kullanacağım için kendimden nefret ediyorum ama mecburum. Acaba kabul edecek mi? Ben olsay...*

" T-tamam."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Black And White TearHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin