Na wstępie chciałabym tylko podziękować za wszystkie pytania
Od valerianna_cynith :
1. ulubiony cytat/cytaty z piosenek?
Szczerze mówiąc nie mam ulubionego. W każdej piosence (dobrej piosence) znalazłby się jakiś ważny dla mnie cytat.
2. umiesz grać na jakimś instrumencie? jeśli nie, to jest jakiś na którym chciałbyś się nauczyć grać?
Umiem grać z pamięci na pianinie: Welcome To The Black Parade, Helena i kawałek Death Of The Bachelor. Nie man pojęcia, czy to znaczy, że umiem grać 😂
Na ten moment zbieram pieniądze na gitarę elektryczną 💕 Czuje, że to moje powołanie poprostu 😂3. wyobrażasz sobie jak będzie wyglądać twoje życie jak będziesz już dorosła?
Często wyobrażam sobie siebie za 5, 10 czy 50 lat, ale staram się o tym za bardzo nie myśleć.
4. wierzysz w bratnie dusze?
Tak
5. w jakim kraju, innym niż polska, chciałabyś mieszkać?
Bardzo chciałabym mieszkać w Stanach Zjednoczonych albo Wielkiej Brytanii
Od IcySkyAsh :
1. Wolisz koncepcję albumu The Black Parade czy Danger Days?
Chyba The Black Parade, ze względu na ten niepowtarzalny i mroczny klimat 🖤
2. Jaka jest Twoja ulubiona epoka? Np. Średniowiecze etc.
Strasznie fascynuje mnie średniowiecze, zwłaszcza moda z tych czasów. Nie wiem za bardzo w jakim czasie noszono te wszystkie wiktoriańska i gotyckie suknie, ale chodzi mi właśnie o ten okres.
Swoją drogą marzy mi się kiedyś takie gotycki ślub 🖤3. Do jakich fandomów należysz?
My Chemical Romance,
Panic! At The Disco,
Fall Out Boy,
Twenty One Pilots,
Mindless Self Indulgence,
Frank Iero And The Patience,
Billy Talent
(Nie wiem, czy o to chodziło)4. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Chyba "Osobliwy Dom Pani Peregrine"
Ostatnio czytam bardzo mało książek, a chciałabym więcej.
5. Jakie masz hobby?
Jeśli granie w simsy, spanie, pobieranie zdjęć emo bands, słuchanie muzyki i tańczenie do niej to hobby, to właśnie takie mam 😂
6. Czy isnieje taki zespół, który kiedyś kochałaś, a teraz nienawidzisz? Jak tak - to jak się nazywa.
Chyba nie. Nigdy jakoś specjalnie nie przywiązywałam wagi do muzyki i nie słuchałam praktycznie niczego, aż do poznania Billy Talent.
Od PolishYeemoGirl:
CZYTASZ
Emo Żywot Mój [ZAKOŃCZONE]
Short StoryDołącz do tej porąbanej rodziny, a już nigdy nie poczujesz się normalny!... ani samotny Sytuacje z życia emo dziecka, zdjęcia i różne dziwne rzeczy związane z emo (i nie tylko) bands Zapraszam serdecznie🖤👌 - Panic! At The Disco - My Chemical Roma...