Miutân mindent megbeszéltünk, Kook elment valahova, én pedig otthon voltam és fõztem. Egyszer csak csippant egyet a telefonom, magyarán; Êrtesítésem jött.
Gyors ràkatintottam Jimin posztjára, dehát bár ne tettem volna.
Szóval... Szóval ide ment Jungkook. A könnyeim elkezdték marni az arcomat, majd a telefonomat ledobtam a földre.
-Szerettem, hogy lehettem ekkora barom?!-Sírtam tovább. Ez nem történhet meg. A telefonom megcsörrent, mire V nevét írta ki.
-I...igen?
-Suga, te sírtál?
-Nhem...
-Átmegyek!
-Ké...kérlek ne.
Tae lerakta a telefont.10perc múlva csengettek. Tudtam hogy õ az. Viszont az ajtóm nyitva volt, ezért belépett, majd feljött hozzám.
-Suga!-nézett rám, majd karjai közé tartott.-Miért sírsz?-nézett rám, majd telefonom odanyújtottam neki. Feloldotta, majd megnézte a Jikook pàrost a képernyõn.
-Mit mondtam neked 1évvel ezelõtt? Mit mondtam neked amikor màssal csókolozott?-nézett szemeimbe. Egy félcenti választott el minket egymástól.
-"Yoongi. Legjobb barátom vagy. De ez... Ez a fiú fura nekem. Eléggé"-idéztem fel szavait. Végig simított arcomon, majd rámmosolygott.
-Ez nem mehet így tovább-nézett a padlóra.-Szeretlek teljes szívembõl, és mindenbe tàmogatlak. De Suga. Ennek véget kell vetni-nézett rám.
-Nem akarom! Szeretem õt! Sõt! Õ a mindenem! Az életem értelme!-kiabáltam rá legjobb baràtomra, aki csak szorosan magához ölelt.
-Yoongi érts meg! Jót akarok neked! Mert kurvára szeretlek, de nem mint egy barátot!-kiabálta ki érzéseit. Lesokkoltam, majd szorosan magamhoz öleltem.
-Sajnálom... Sajnálom hogy fájdalmat okoztam neked-sírtam.
-Nem Yoongi. Én sajnálom hogy hagytam Jungkooknak hogy egy ujjal is hozzád érjen-duruszolta a nyakhajlatomba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Yoonkook-Van tüzed?- Chat
RomanceYoongi, és Kook 1éve együtt vannak. Senki se utálja őket, hiszen ha Yoongit valaki utálja, annak nincs jó vége. Mégis az új tanár megutálja, mivel nem hetero.