JUNGKOOK POV.
-A..Asszexuàlis?-kèrdeztem vissza, mire csak bólintott. Elnézett lehajtott fejjel. Felemeltem állát, majd megcsókoltam. -Kicsim, ez nem baj-mondtam mire bele mosolygott csókunkba.
-Biztos?-kèrdezett vissza.
-Biztos-mondtam mosolyogva, mire csak megölelt. Engem nem zavar. Soha se fog zavarni. Csak vàgyni fogok rá... vàgyni fogok arra, hogy valaki nyögjön alattam, de elfogadom, és így is szeretni fogom.
-Mit szeretnél csinàlni?-kèrdezett rà, miközben ölèbe ülve hajàt birizgàltam.
-Fõzzünk valamit.-mondtam, mire csak elmosolyodott.Úgy döntöttünk hogy palacsintàt csinàlunk. Ennek az lett a vège, hogy mindent elègettünk. A palacsintàt, a serpenyõt, de mèg a villát is. Nevetve ültem a konyha szekrènyen, miközben Yoongi teljesen ki volt akadva.
-Feladom-mondta, majd egy szenvedèlyes csókba invitàlt.
-Az èn hercegem feladja?-kèrdeztem, mire elpirulva bólintott. Apàm, de aranyos.
-Ez lehetetlen!-mèrgelõdött, èn pedig csak megöleltem.
-Yoongi... Ne legyèl stresszes...-mondtam, miközben átöleltem Yoongi derekát.
-Szeretlek-mondta, miközben apró csókot lehelt ajkaimra.
-Èn is-mondtam, és tovàbb öleltem derekát.[Remèlem mindenkinek èrthetõ az Asszexuàlis. Hanem, akkor elmagyaràzom. Az Asszexuàlis az, aki semmilyen szexuàlis vonzalmat nem èrez egyik fél felè sem. A törtènetet úgy alakítottam, hogy mivel Jungkooknak szüksège volt.... az együttlètre(😅) Jiminnel volt, mivel Yoongi asszexuàlis, és vele nem lehetett. Aki nem èrtette volna a Jikook szàlat]
ESTÁS LEYENDO
Yoonkook-Van tüzed?- Chat
RomanceYoongi, és Kook 1éve együtt vannak. Senki se utálja őket, hiszen ha Yoongit valaki utálja, annak nincs jó vége. Mégis az új tanár megutálja, mivel nem hetero.