Bunu dememle içeri Deniz,Ata,Delfin ve Yeşim girdi. Ben ise Delfin'e öldürücü bakışlar atarken Delfin Alpere sarılarak "Sevgilim... Seni çok özledim. "dedi. Deniz ise ortamı yumuşatmak istercesine "Şişe çevirmece oynayalım mı? " dedi. Ben de ellerimi çırparak "OLUR!!!"diye bağırdım. Herkes şaşkınca bana bakarken yüzümün kızardığına yemin edebilirim.
"Ne bağırıyon be manyak mısın nesin?"
Delfin di bunu diyen. Ama ben bunu yanına bırakmazdım.
"O zaman hadi oynayalım."
"E nasıl olcak Berçin yatakta-"
Kendimi yatakta oturur pozisyona soktuğumda "Herkes yatağa oturur böylelikle sorun ortadan kalkar." dedim. Herkes yatağa oturduğun da Yeşim şişeyi çevirerek "Oyun başlasın."dedi. Şişe durduğunda Delfin ile Ata'yı gösterdi.
"D mi C mi?"diye sordu Delfin.
"D olsun."
"Neden C değil kardeşim? "
"Deniz bi sus lan!!"
"Sen hiç aşık oldun mu?"
Ata önce Yeşim 'e uzun uzun baktı sonra Delfin'e dönüp "Hayır, " dedi.
Ben de hemen şişeyi çevirdim. Şişe bu sefer Yeşim ile beni göstermişti."D mi C mi?"dedi pişkin pişkin sırıdarak Yeşim.
"C. "
"Alperi dudağından öp. Ama 10 dakika kesintisiz."
Zere diyorum bu neden pişkin pişkin sırıdıyo?
"Hayır, "
"Aa oyunun kurallarından birisi her denilen yapılacak."
"Bu denilen hariç. "
"Berçin naz etmede yap şunu. "
"Deniz hayir dedim!"
"Korkak Berçin. Korkak Berçin-"
"Tamam tamam yapıcam ama bi şartım var o da sadece değdircem. Öyle 10 dakika öpmek yok."
Bunu dedikten sonra kimsenin sesi çıkmadı. Alperin yanına gittim. Tam da Delfin'nin gözü önünde olucaktı. En azından onu iyice delirticek hatta kafayı yemesini sağlardım böylelikle.
Yüzümü yüzüne yaklaştırıp "Sadece bir kere değdircem öyle uzun-"derken Deniz kafalarımızı tutup dudaklarımızı buluşturdu. Benim kadar en az Alper de şok olmuştu.10 dakika sonra...
Deniz kafalarımızı bıraktığın da hemen Alperi ittirip yerime geçtim. Resmen nefessiz kalmıştım. Ama şöyle bir şey vardı. Beni Alper öpmüş oldu çünkü karşılık veren oydu.
"Koca dudaklı dudak sömürücü yaratık!!!"
"Beni öpmek isteyen sendin."
"Kusura bakma söz verdim diye yaptım hem ayrıca bir ara sanki dudağımî mı yaladın sen?"
"Hayır sen öyle sanmışsındır."dedi sırıdarak. Alper çapkınca bana bir bakış attıktan sonra şişeyi çevirerek " Hadi devam ediyoruz. " dedi. Ben ise kendimi tuhaf hissettim ve "Ben bi lavaboya gideyim izninizle..."dedim odadan çıkarak. Tam lavaboya gircekken "Gel bi konuşalım baş başa. " dedi tanıdık bir ses. Kafamı çevirdiğimde Alper bileğimden tutarak beni bahçeye çıkardı. Bir banka oturduk ve öylece bir kaç saniye durduk gökyüzünü seyrederek.
"Berçin? "
"Hmmm..."
"Sen hiç aşık oldun mu? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZIN DİLEĞİ
ChickLitİnsan hiç bir ÜNLÜ 'ye aşık olur mu? Ya da o bakışlarını ondan saklayabilir mi? İster Everest'in en tepesinde ol İster dünyanın çekirdeğine in Ne aşktan kaçabilirsin Ne de bir YILDIZIN DİLEĞİ 'nden.