5. BÖLÜM

180 5 5
                                    

   Delfin tokat atarak Alperin yanından ayrıldı. Ayrıldı iyide bana doğru niye geliyordu ki acaba?

   "Elimden aldığınla mutlu musun şimdi ha?"

   Bir anda afallamıştım. Ne demek istedi şimdi?

   "Ne demek istedin ben anlamadım?"

   Delfin sinirle gülüp tekrar ciddileştiğinde durumun gerçekten Yeşim'in dediği gibi olduğunu anlamıştım.

   "İyi mutluluklar ikinizede. "

   Ve bunu deyip yanımdan çekip gitti. Ardından Alper yanıma geldi. Yüzüne baktığımda onu özlediğimi fark ettim.

   "Mutlu musun şimdi? Ilişkimi mahvettin. Beni sokabilceğin en kötü duruma soktun. Ve biliyor musun...? Bunların hepsi senin yüzünden olması. Zaten sana uyuz oluyordum. Sende bana... Artık cidden yolları ayırma vakti."

   "Alper-"

   "Ne var ezik?"

   Yine en başa dönmüştük.

   "En başa dönmeden önce..."
 
   "Evet?"

   "Hoşçakal olur mu? "

   "Bu ne şimdi? "

   Veda... Evet bu bir vedaydı.

   Kokusunu çekerken buldum kendimi. Ne zaman ona sarıldım ne ara kokusunu içime çekmeye başladım bilmiyorum ama kaybetmek istemiyordum.

   "Bırak artık beni!"

   Bunu dediğinde ondan ayrıldım.

   "Ezik olduğun kadar aptalsın!"

   Arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı. Tam çıkış kapısına geldiğinde ona bağırdım.

   "EVET SANA AŞIK OLARAK EN BÜYÜK APTALLIĞI YAPMIŞ BULUNUYORUM!!!VE BİLİYOR MUSUN? BUNDAN HİÇ PİŞMAN DEĞİLİM!!!!!!"

   Ama durmadı. En sonunda gözden kaybolduğunda ben ne yaptığımı gerçekten bilmiyordum.

   Aşkta cesur olan kazanır.

   Evet öyleydi ve cesur taraf bendim. Ama o bunu umursamadan

1 ay sonra...

   "Kızım bunlar yapılmış şeyler farklı bir şeyler yap ki millet olduğu yerde saymasın. "

   Yeşim bunu söylediğin de kafamı yorgandan çıkardım ve salak salak Yeşim ' e baktım.

   "Ne bakıyorsun kızım salak salak?"

   "Bilmem."

    1 ay sonra ilk defa konuşmuştum ve gerçekten bana inanın. 1 ay yemin ederim kimseyle konuşmadım. Evet kendi kendime bile...

   "Bugün konseri var gel gidelim."

   "Hayır, "

   Bunu dediğim de şaşkınca bana baktı ve içinden yok artık diye geçirdi yani buna eminim.

   "Sen-"

   "Yeşim bak gerçekten istemiyorum ısrar etme lütfen. Ve çıkar mısın odadan. Ben giyinip biraz yalnız takılcam dışarda. "

   Yeşim peki deyip odadan çıktı. Bende kot bir pantolon, beli hafif açık bir tişört ve incecik bir ceket giydim üstüme. Bilegime en sevdiğim flari bağlayıp telefonumu alıp kendimi sokaklara attım.

YILDIZIN DİLEĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin