Mutfağa sessizce girdim ve hiç ses çıkarmadan onları dinlemeye başladım. Acaba bu kız neden buradaydı ve annemle ne işi olabilirdi? Aklımda binbir türlü sorular dönüp dolaşırken bu sessizliği bozan Delfin'nin konuşmaya başlaması oldu.
"Derya ablacığîm şimdi şöyle ki Berçin denilen o kız bence tam bir-"
"Aaa Delfin kanka naber bende yeni geldim. Nasılsın? "
Delfin öyle bir yüz ifadesiyle baktı ki sen ne yaptığını sanıyorsun acaba? dercesine baktı. Ben ise sahte gülücüklerimle konuşarak konuyu başka bir yere saptırdım ve Delfin'nin iyice delirmesini sağladım. Aferin bana!
"Kankam sayesinde bir tane daha kankam var annem. O da Delfin'nin sevgilisi Alper. Ama o tam bir-"
Bacağımdaki şiddetli acıyla yüzümü buruşturdum. Bu tekmeyi atan o Delfin denilen - neyse küfür etmeyeceğim.
"Ben en iyisi sevgilimin yanına gideyim özlemiştir o beni. Biliyorsun o bana dayanamıyor."
"He he bilmez miyim? Öl desen ölecek o derece..."
Aslında bakarsanız o kadar da aşık değildi Delfin'e. Ciddiyim neden şaşırdınız o kadar? Ve bunu dememle Delfin kapıyı çarparak evden çıktı. Annem ise neler oluyor acaba? yüz ifadesini takınıp bakışlarını bana doğrulttu. Ben ise "Bana sorma be annem..."deyip odama girdim. Odama girmemle Yeşim'i görmem bir oldu ve ben az daha çığlığı basıyordum. Yeşim ise bana düz bir bakış atınca ben de aynı bakışı ona yolladım.
"Kızım ne iş açtın başımıza haberin var mı? "
En fazla ne olabilir ki?
"Ne olabilir ki?"
Az önce Delfin buradaydı ve ben üstün zekamla onu evimden yollamıştım.
"Offf Berçin offf!!!!"
Yeşim yatağıma oturduğun da bende dönen sandalyeme oturdum.
"Bunlar senin bildiğin insanlar gibi değil. "
Ne olmuş değilse?
"Ne olmuş?"
"Ne mi olmuş? Eben olmuş mal mısın kızım sen? Hiç mi akıllanmıycan sen?"
"Eben olmuşsa sorun yok kanka ben niye senin gibi gergin olayım anlamadım. "
"Olayın ciddiyetinde değilsin tabi o yüzden sen böyle rahatsın ama ben hiç rahat değilim. "
Ne olayı? Ne ciddiyeti? Neler oluyor?
"Neler oluyor Yeşim? "
Gerçekten neler oluyor ne dolaplar dönüyor da iş bu kadar ciddi bir hal aldı?
"Yeşim söyle artık şunu bak beni delirtme!"
"Kızım bi bağırma sonra zamanla bu olayı kendin anlamanı istiyorum hepsi bu. Ama sen olayın ciddi olduğunu unutma Berçin. "
Neyden söz ediyorsun sen Yeşim? Yine ne dolaplar dönüyor?
***
Bilinmeyen numara arıyor...Bu da kim? Neden beni arıyordu acaba? Fazla bekletmeden açtım telefonu.
"Alo ne istiyorsun benden? Niye beni arıyorsun bu saatte? "
Ne yapıyorum ben? Mal mal laflar söyleyip kendimi rezil ettim. Önce sıçtım şimdi de bir güzel sıvadım. Cidden aferin bana.
"Alo Berçin ben Deniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZIN DİLEĞİ
Chick-Litİnsan hiç bir ÜNLÜ 'ye aşık olur mu? Ya da o bakışlarını ondan saklayabilir mi? İster Everest'in en tepesinde ol İster dünyanın çekirdeğine in Ne aşktan kaçabilirsin Ne de bir YILDIZIN DİLEĞİ 'nden.