Cheat Codes, Little Mix - Only You
Sevgili Marinette,
Gittiğin günden beri iyi olduğumu hatırlamıyorum. Yokluğunu aklım almıyor. Tanıştığımız yerlerdeyim Marinette. Okulda, parkta, sokaklarda. Silüetini arıyorum. Yanımdaymışsın gibi hissetmek istiyorum ama olmuyor. Her yağmur yağdığında gittiğin gün bana geri verdiğin şemsiyeyi arıyor ellerim.
Paris sen yokken asla aynı hissettirmiyor sevgilim. Sen burayı kurtarmadıkça şehrin renkleri soluklaşıyor, hava her gün daha da bulutlanıyor. Yeni partnerimle iyi anlaşıyoruz ama senin gibi biri yok.
Genelde yokluğun aklıma geldiğinde ve onu iliklerime kadar hissettiğimde kendimi kalabalık odalarda saklanırken buluyorum. Etrafa bakınıyorum ve yokluğunu görüyorum. Ve bir şey diyeyim mi; arkadaşlarımızın yanında gülmem aslında mutlu olduğum anlamına gelmez. Aslında Alya ve Nino'nun benim iyi olduğum hakkındaki söylemlerini dinleme demek isterdim ama görünüşe göre sen beni sormuyorsun bile.
Ama şöyle düşün bir zamanlar her şeye sahiptik. Bir yola girdik ve kaybettik. Zamana karşı yıkılışını izledik. Ben bu gece burada kalbi kırıkken beni bir tek sen iyileştirebilirsin sevgilim. Bir tek sen.
Bir gün tekrar görüşeceğiz. Gardiyan bizim biribirimiz için yaratıldığımızı söylemişti. Ama görünüşe göre sen artık hissetmiyorsun bile.
Seni (hala) seviyorum.
- Adrien 29.12.2019