ÖNEMLİ NOT: Eğer Miraculous Ladybug and Chat Noir'ın 3. Sezon 7. Bölümü "Oblivio"'yu izlemediyseniz okumamanızı tavsiye ederim. Bir şey anlamazsınız.
NOT: Bu, kitabın bir bölümü değil. Sadece Oblivio sırasında Adrien'ın Marinette'e bıraktığı bir not.
NOT2: Türkçesi aşağıda 👇🏻
dear marinette,
you'll probably never even find this letter but i need you to read this because I cannot risk the idea that we forget all this and we were never even a couple.
i just wanted to say that i love you. i may not know this yet but i will love you today, tomorrow and until the end of my days. i will love you when you're happy, i'll love you when you're sad, even when you're angry at me- I'll love you even more. i promise to myself and you that i'll carry this promise with me through everything we go through together. i know we're meant to be even if I didn't remember you. I don't need any memory to know that i love you. i just do.
I hope this made you feel loved my lady. yours, forever.
-adrien
türkçe:
sevgili marinette,
büyük ihtimalle bu mektubu bulamayacaksın bile ama eğer bulduysan okuman gerek çünkü daha öncesinde bir çift olup olmadığımızı bilmediğim için bunu unutmamızı riske atamam.
sadece seni sevdiğimi söylemek istemiştim. bunu daha bilmiyor olabilirim ama seni bugün, yarın ve günlerimin sonuna dek seveceğim. seni mutlu veya üzgün olduğunda seveceğim, bana kızgın olduğunda bile - daha bile fazla severim. kendime ve sana söz veriyorum: bunu seninle geçireceğimiz her şey içinde bunu hatırlayacağım. birlikte olacağımızı biliyorum, seni şu an hatırlamasam bile. seni sevdiğimi bilmem herhangi bir hafızaya ihtiyacım yok. seviyorum işte.
umarım bu sana sevildiğini hissettirmiştir. senin, sonsuza dek.
-adrien