One Direction- Half A Heart
Sevgili Marinette,
Bu mektubu gece yarısı, sessizliğin içinde yazıyorum. Grand Paris'in çatısındayım. Bazen akumalardan sonra gidip gün batışını izlediğimiz yerde.
Bana yazdığından beri düşünüyorum. Senden geldiğine bile inanamadığım bir mektup masamın üzerinde duruyor ve ben sabah-akşam onu okuyorum. Kağıdın üzerinde parfümünün kokusu olmasa senden olduğuna inanamayacağım resmen. Sadece Alya ile konuştum ve bana bazı şeyler anlattı. Hala benim ceketimle uyuduğunu ve beni özlemeyi bırakamadığını. Hepsinin doğru olduğunu düşündüm, mektubunda yazdığı gibi.
Sana da bir şeyler anlattığına eminim, mesela çok iyi olmadığımdan. Kalbimin diğer yarısını özlüyorum çünkü.
Ve burada sensiz olunca sanki sadece yarım mavi gökyüzüne uyanıyorum. Sanki orada ama değil gibi. Sanki en fazla yarım olabiliyorum. Kalbime saplanmış yarım bir ok gibi. Yaptığımız her şeyi özlüyorum prensesim. Sensiz yarım bir kalbim ben.
Eğer söylediklerin doğruysa neden gelemiyorsun?
O gece söylediklerinin hepsini unutsak, önemli bile değil çünkü zaten ikimizde ikiye bölünmüştük.
Ama belki gelseydin, gerçekten konuşabilirdik.
Ama şunu bil ki, seni unutmaya çalışsam bile sensiz kaybolduğumu biliyorum.
Sesini duymak istiyorum.
Seni seviyorum.
-Adrien. 27.01.2020