mari's answer2 - clean

481 59 5
                                    

Taylor Swift - Clean

Sevgili Adrien,

Sana bir mektup daha yazmaya karar verdim çünkü giderken kendimi yeterince açıkladığımdan emin değilim. Ama gitmem konusundaki fikrim her zaman değişiyor, yani sen bu mektubu okurken bile değişmiş olabilir. Özür dilerim. Kendimi düşünmekten alıkoyamıyorum.

Sel en kötüsüydü. Ben gittiğimde birlikte yetiştirdiğimiz çiçekler öldüğünde. Aylarca ileri ve geri gittim ben. Hiçbir cevaba ulaşamadım. Ruhun hala artık kullanamadığım gözyaşı lekeli bir tılsım gibi üzerimdeydi.

Yanımda yoktun ve ben savaşı kaybettim çünkü aşkımız lekelenmişti, o kadar.

Gökyüzü yere düşüyordu. Ben ağlarken artık her şey mantıklı gelmeye başladı ve sabaha kadar gitmek senden bana kalan bir şey gibiydi, artık temizlenmiştim ve iyiydim. Ama ayaklarım beni Paris'e geri getiremedi. Üzgünüm.

Sonra yapacak bir şey kalmamıştı. Zaten senin cat noir olduğunu biliyordum ve hiçbir şey eskisi gibi değildi.

Ama yemin ederim kalbim hala her gün senin adını sayıklıyor. Belki de sana ''Her şey harika.'' derken yalan söylemişimdir. Çünkü değil. Acı kalbimi dolduruyor, çığlık atıyorum, çok yüksek ama benim çığlıklarım ne seni ne de beni geri getiriyor. 

Çok uzun zaman oldu ama artık söylemeliyim, kendime olan tüm duygularım kayboldu ama hala gelmeyi umut ediyorum. Eve gelmek istiyorum. Ama hazır değilim. Gelince yapacağım ilk şey seni bulmak olacak. Sen beni affetsen de etmesen de.

Umarım beni anlamışsındır. Anlamasan da anlarım zaten. Ama geldiğimde asla yalnız olmayacaksın. Söz veriyorum. Beni bekleme demek istiyorum ama bekleyeceğinden eminim. Ama tek bildiğim asla, ASLA yalnız bırakmayacağım seni.

Seni seviyorum.

- Marinette.                             25.02.2020

marinette'e mektuplar | adrienetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin