letter5 - all my favorite conversations

419 56 5
                                    

One Direction - A.M.

Sevgili Marinette,

Bir gece önce telefonda konuştuk. Adını telefon ekranımda görünce kalbim tekledi çünkü telefonum bile aramanı özlüyordu, bu arada.

Saatlerce konuşmamıza rağmen hiç bu mektuplarda konuştuğumuz şeylerden bahsetmedik. Senin gidişin, benim yıkılışım hiç gerçekleşmemiş gibi. Sanki hala iki sokak ötemde yaşıyorsun gibi hissettirdi.

Aklımda olan tek soru gece yarısına kadar kalıp kalmayacağındı. Çünkü favori konuşmalarım her zaman gece yarısında olmuştur, ne dediğimizi bile bilmiyorduk. Sadece bardaklarımızın arasında yüzüp havadan sudan konuşuyorduk, sanki hepsini gerçekleştirecekmişiz gibi.

Sanki tam o an sonsuz olabilirdi, saatleri kırıp zamanı unutmak istedim. Dışarıda üçüncü dünya savaşı gerçekleşse bile senin sesini duymak istedim, her şeyim.

Biliyorsun, ikimizde şehrin aynı kısmında yetiştirildik, yaralarımızı aynı yerde aldık. Etrafta saçmalayıp zaman öldürdüğümüz günleri hatırlattı.

Ama buraya her zaman geri döneceğini biliyorum. Ve her zaman benim yüzümü arayacaksın. Biliyorum.

Gece yarısına kadar kal Marinette. Favori konuşmalarım her zaman gece yarısında olmuştur.

- Adrien                                     29.02.2020

marinette'e mektuplar | adrienetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin