-Şi uitați cum plec la părinții mei! V-am spus că voi găsi o cale.
-Nuuu!
Aud o mulțime de țipete în timp ce făceam piruete pentru a împraştia sângele peste tot.
-Salbatico, ce ai făcut? Vine bruta spre mine şi mă strânge de încheietură încercând să oprească sângerarea.
-Cheamă infirmiera mai repede!
Țipă acesta la ceilalți. Chiar pare îngrijorat sau lipsa de sânge mă afectează? Acesta m-a luat pe sus şi m-a dus căre infirmerie, s-a apropiat de urechea mea şi mi-a şoptit ceva."Nu mă părăsi, te rog!"
Cuvintele acestea îmi răsunau în minte când m-am trezit. Mi-am deschis greu ochii şi m-am văzut într-o cameră albă, întinsă pe pat. Încercam să îmi amintesc ce s-a întâmplat, iar după ce mi-am văzut încheietura mâinii stângi toate mi-au trecut prin fața ochilor într-o secundă.
"Nu mă părăsi, te rog!"
Oh, nu. Dacă nu mă înşel aceste cuvinte au ieşit chiar din gura brutei.
-În sfârşit, frumoaso!
Vine Ana zâmbitoare către patul meu.
-Bună dimineața!
- Ăăă, bună ce? Cât este ora?
- Zece dimineața. Ai cam dormit câteva ore bune.
-Şi eu care speram să nu mă mai trezesc. Ii spun Anei cu o față tristă .
-Hei, nu vorbi prostii!
-De ce, Ana? Trebuia să mă laşi să mă scurg de sânge, până la ultima picătură. Asta imi doream.
-Scumpo, nu imi place ce imi spui. Domnul Damian a fost foarte clar, mi-a cerut să te fac bine cu orice preț .
-Ce? Cine? De ce? Ah am uitat că valorez o mulțime de bani pentru ei. Spun cu o față dezamăgită şi îmi întorc capul spre geam privind în gol, iar in acel moment o voce cunoscută îmi alungă liniștea.
-Nu te bucuri că trăieşti? Se apropie Damian de mine şi mă prinde de mâna rănită mângâiandu-mi rana bandajată.
-De ce aş face-o? Daca nu ți-ai dat seama mi-ai stricat tot planul, iar în curând mă vei obliga să devin o prostituată ca toate celelalte zebzece.
-Nu se va întâmpla asta, promit. Dar te rog, nu mai încerca să mă părăsești. Îmi sărută rana şi iese fără a mai apuca să spun ceva. Ce tocmai s-a întâmplat? Bruta nu este de fapt o brută ?
-Domnișoară Neagu, se pare că aveți un admirator în toată această răsturnare de situație.
CITEȘTI
VÂNDUTĂ
RomanceRoxi este o fată de 19 ani care locuiește cu mama vitregă, tatăl ei murind în urmă cu un an. Irina, soția răposatului, este o scorpie și face tot posibilul să scape de Roxi pentru a rămâne cu bunurile soțului ei. "-Nu mă părăsi, te rog!" Cuvintele a...