Dimineata mea a inceput foarte bine. Soarele straluceste puternic, iar un miros de clatite imi gadila nasul. Ma dau jos din pat cat se poate de repede si ma indrept spre baie pentru a imi face mica mea rutina. Ma privesc in oglinda si zambesc timid. Intru in camera si observ ca am primit un mesaj.
"Buna dimineata, raza mea de soare. La 16:00 sa fii gata. Vreau sa te vad. Ne vedem la locul nostru."
Citesc cu glas stins mesajul de la el. Nici macar nu m-a intrebat daca vreau sa ne vedem, m-a anuntat. Ii raspund cat de sec pot si trantesc telefonul in pat, realizand ca si cea mai mica urma de stare buna s-a evaporat. Ma schimb de pijamale si decid sa urmaresc mirosul de clatite.
-Buna dimineata, mama.
Spun si ii depun un sarut pe obraz. Faptul ca mi-a pregatit micul dejun m-a lasat cu gura cascata. Nu obisnuieste sa mi-l pregateasca, iar atunci cand il pregateste e clar ca are nevoie de ceva de la mine.-Buna dimineata, scumpo. Ma bucur ca te-ai trezit singura. Astazi vreau sa petrecem putin timp impreuna deoarece nu vom mai avea ocazia. Tu vei reincepe liceul, iar eu voi lucra 7/7 deoarece avem nevoie de bani. Dupa ce vom manca vreau sa mergem sa facem niste cumparaturi.
Si bineinteles ca nu ma intreaba daca imi doresc sa merg cu ea. Toata lumea imi programeaza timpul dupa bunul lor plac. Nu spun nimic, doar dau din cap semn ca am inteles si imi continui activitatea.
Dupa masa ne-am imbracat amandoua si am plecat impreuna spre supermarket. M-a plimbat printre rafturi aproape doua ore pentru a cumpara toate cele necesare. Cand am ajuns acasa am avut timp doar de un dus scurt.
Si iata-ma aici, in asteptarea lui. Pe vremuri adoram acest loc, locul nostru, dar acum il urasc din tot sufletul.-Iubitule, unde mergem? spun cu o voce de copil mic. Ma plimba de zece minute si imi repeta incontinu ca mai avem putin.
-Am ajuns, iubito.
Spune si ma strange in brate de la spate. Imi las capul pe spate, iar el imi ofera un sarut pe frunte. In fata noastra statea o superba cabana. Imi mangaie grijuliu abdomenul si ma strange mai tare la pieptul său, ma rotesc pe calcaie si ii astup gura cu buzele mele. Acesta imi musca buza usor si isi introduce limba in gura mea. Ne dezlipim din sarut si ne privim in ochi.-Acesta vi fi locul nostru, iubito. Aici vom lua toate deciziile importante ca si cuplu, aici ne vom vedea cand vom simti ca avem nevoie unul de celalalt. Aici vom veni si noi. Iar aici, in momentul asta vreau sa iti promit iubire vesnica, spune si se aseaza in genunchi in fata mea. Ma aplec spre el, ii iau fata in palme si ii ofer cel mai dulce sarut. Acesta se ridica in picioare ma ia in brate si ma invarte, imi depune un sarut pe frunte si isi impleteste degetele cu ale mele pentru a ma conduce in cabana.
-Scuze ca am intarziat, n-am vrut sa te fac sa astepti. Spune si se napusteste asupra buzelor mele. Ii raspund cat de repede pot la sarut si il inchei la fel de repede.
-Nu-i nimic. Nu am ajuns de mult timp. spun in timp ce ma joc cu degetele.
-La ce te gandeai pana sa imi fac aparitia? spune si ma ia in brate de la spate. Imbratisarea lui imi aduce fiori de dezgust, alta data orice atingere de a lui ma facea sa ma simt ca in al noua-lea cer, iar acum imi provoaca un dezgust de nedescris.
-La nimic important, nici nu mai stiu. Nu apuc sa termin ce am de spus ca acesta se napusteste din nou asupra mea. Saruturile lui ma fac sa il urasc din ce in ce mai mult. Nici acum nu imi vine sa cred ca pot sa gandesc asemenea lucruri. Vreau sa ne plimbam, te rog, afisez un zambet fals si ii apuc mana intr-a mea. Asa poate voi scapa putina vreme de tortura saruturilor sale.
-Vreau sa ne despartim, pur si simplu nu te mai vreau in viata mea. M-am saturat de tine si de comportamentul tau. Ti-am cerut un singur lucru amarat iar tu nu ai fost in stare sa mi-l dai. In toata relatia am facut doar ce ai vrut tu. M-ai facut pe mine sa dispar si m-ai transformat in marioneta ta. Dar acum... Acum sunt gata sa ma eliberez din stransoarea sforilor tale. Nu apuc sa imi termin discursul deoarece simt cum palma lui ia contact cu obrazul meu. Dupa acea palma au mai urmat pumni si picioare. Nu s-a potolit pana nu m-a vazut indurerata pe jos cerandu-i sa se opreasca. Mi-a luat fata in palme si mi-a sarutat cu pofta buzele.
-Daca vreodata ne vom desparti, te asigur ca ne va despartii moartea, nu ifosele tale de printesa. Acum da-i drumu si spala-ti sangele si pleaca acasa pana nu ma enervez iar. Auzind aceste cuvinte ma ridic stangaci de pe jos si fac ce mi-a poruncit.
Dupa cateva ore in care ne-am plimbat am primit un telefon de la mama. Aceasta m-a chemat acasa intocmai cum i-am cerut. Aceasta este cea care ma salveaza de intalnirile cu el. Desi ma tot intreaba care este motivul pentru care o rog sa inventeze scuze pentru a ma chema acasa, nu-i pot spune adevarul. Motivul fals pe care i-l spun mereu e "plictiseala" iar aceasta cade in capcana de fiecare data.
Ajunsa acasa ma trantesc in pat si imi sun prietena, mai obosita psihic ca niciodata.-A fost oribil Jess, mi-a reamintit cat de mult ma iubeste si cate lucruri ar face pentru mine, spun si oftez lung.
-Si ce e rau in asta?
Uneori ma intreb ce am facut sa merit o prietena ca ea si un iubit ca el.-Jess..scumpo, uneori am impresia ca vorbesc cu peretii. Nu e nimic adevarat din ce spune, plus de asta azi cand am cazut pe ganduri m-am trezit cu doua plame peste fata. Mi-a reprosat ca nu sunt atenta la el si ca ma gandesc la altii deoarece sunt o curva ieftina. Nu mai astept nici un raspuns de la ea si ii inchid telefonul. Arunc telefonul departe de mine si imi scufund fata in perna. Dau drumul lacrimilor ce inunda perna mai rau decat regretele imi inunda mintea. Aud cum telefonul suna, dar nu vreau sa il bag in seama. Nici nu imi dau seama cand se face liniste totala si adorm.
-Nu pot sa cred ca mi-ai facut asta. Esti o tarfa nenorocita. Asa te-am crescut? Mereu te-am invatat sa ai grija de tine. Cum ai putut sa ma faci in halul asta de ras? Cum voi mai da eu ochii cu lumea stiind ce ai facut? Nu imi vine sa cred ca asa mi-ai rasplatit tu increderea si libertatea pe care ti-am oferit-o. Esti o tarfa si asa vei ramane mereu. Meriti sa mori pentru ce ai facut, spune aceasta cu o expresie plina de dezgust. Se indrepta catre blatul din bucatarie si ia un cutit la intamplare, imi infinge mana in par si ma arunca pe jos. Sper sa arzi in iad pentru rusinea ce mi-ai provocat-o, tarfa mizerabila ce esti. Isi termina discursul si imi infinge cutitul in abdomen. Ma lasa intr-o balta de sange si simt cum totul in jurul meu dispare.
Telefonul suna si ma trezeste din cosmar. Raspund fara sa vad cine ma cauta si simt cum imi ingheata sangele im vene.
-Coboara acum, nu accept nici un refuz. Spune cu o superioritate imensa si imi inchide telefonul fara a-mi astepta răspunsul. Iau repede din dulap o pereche de pataloni scurti si un tricou, imi incalt tenisii si ma privesc in oglinda. Arat mai moarta ca de obicei. Imi arunc ochii pe ceasul telefonului si observ ca e 23:30. Ceva sigur s-a intamplat daca a venit pana aici. Inchid usa de la apartament si cobor in graba scarile. Simt cum sangele imi ingheata in vene si inima imi bate din ce in ce mai tare. Am douazeci de apeluri pierdute si treizeci de mesaje de la el. Cand ma vede vine spre mine impunator si ma zdruncina din toate incheieturile.
-De ce nu raspunzi la nenorocitul ala de telefon? Ce faceai atat de important incat nu te-ai deranjat sa imi raspunzi la telefon sau la mesaje? Atat de panarama esti? Arati de parca ti-ai tras-o cu 5 deodata, zdreanta ieftina ce esti. Te urasc din tot sufletul, mi-ai distrus viata, catea. Tu m-ai adus in halul asta.
Reuseste sa spuna toate astea in doar cateva secunde si se napusteste asupra mea cu lovituri repetitive. Asta merita o tarfa ca tine, meriti tot ce e mai rau. Ultima lovitura ma darama pe asfaltul rece. Ma rezem in brate si incerc sa ma ridic, dar acesta imi da un ultim picior ce ma face sa ma prabusesc si sa imi pierd cunostinta.Buna dragii mei. M-am reintors cu un nou capitol. Sper sa va placa. Vreau sa imi impartasiti parererile intr-un comentariu deoarece am mare nevoie de parerea voastra.
#PupiciCuSclipici.
CITEȘTI
Plăcere interzisă!
Romance,,-Vreau sa ne despartim, pur si simplu nu te mai vreau in viata mea. M-am saturat de tine si de comportamentul tau. Ti-am cerut un singur lucru amarat iar tu nu ai fost in stare sa mi-l dai. In toata relatia am facut doar ce ai vrut tu. M-ai facut...