İyi okumalar birazcık bölüm de saçmalamış olabilirim. Umarım beğenirsiniz.
4 ' Uygunsuz Ortam
"Ah, evet. Çok güzel işte böyle yapacaksın. Harikasın."
Şu lacivert takım elbiseli, sünepe gibi ancak kızların rüyalarında yakışıklı adamı görüyor musunuz? Bana sorarsanız tipi benimkinin yanında bile sönük kalır. Ki kendimi öyle yükseklerde görmem. Ne çok yakışıklıyım ne de çok çirkinim ikisinin ortasında bir yerlerde gezindiğimden eminim. Ama bu suratsız kenafir kokuşmuş suratı her ne hikmetse herkesin gözdesi.
Her neyse konumuz bu değil. Ne kadar mukkemmel bir insan olsam da onunla karşılaştırıldığında daha mükemmel kişilikçiliğim ortaya çıkıyor.
Tuvalet kabininde, taharet giderir iken bir anda içeri dalan, birbirleriyle yiyişen kıza yön vermeye çalışan adamın kim olduğunu elbet biliyorsunuzdur. Bu hayatta nefret ettiğim tek kişi. Tamam müdürümü, Ekinin saçma hareketleri, iş arkadaşlarımı saymazsak evet, işte en nefret ettiğim adam olmuş oluyor.
"Tanrım, bebeğim gelmek üzereyim."
Burada bir saniye duralım. Midem daha fazla bu insan dışı varlıkların yiyişmesini kaldırabilecek durumda değil.
Ayrıca...
Hey, sakin beni yanlış anlamayın.
Kesinlikle onları dikizlemiyorum. Kendimi belli etmek için boğazımı temizledim, sifonu iki kere çektim. Ancak beni pek kalaya almış durumda değil gibi gözüküyorlar.
Küçücük yerde kalacak değilim elbet dışarı çıkıp ellerimi yıkamam için o tarafa gitmem gerekiyor.
Polislik hayatımda yapmam gereken bir çok şey var, bir çok iğrenç şeyde var ama nefret ettiğin adamı da bu halde görmek istemezsin ya.
Gözünde bir yeri olma böyle alçak, düşük bir seviyede zaten de. Karı kızla işi olan erkekler hep aynıdır ne bekliyordunuz kızlar.
Aynı demişken, sizinle klüp bar vs herhangi bir yerde tanışmış bir erkekten bir gelecek beklemeyin. Zaten oraya gelme amacı bellidir. Hele size meleğim, bebeğim ,tatlım gibisinden hoşunuza giden kelimeleri söyleyerek sizi manipüle etmesine asla izin vermeyin.
Gerçek şu ki adınızı unuttuğu ya da sevdiği, takıldığı eski insanlardan bir ismi taşıyorsanız geçmişlerini hatırlamamak için sizin sözde güzel hissettiğiniz hitaplarla size yaklaşıyorlar.
Dediğim gibi erkek milleti acımasızdır. Tabii bir kısmı bunu kapsamaz melek gibi olanlarıda vardır da işte orada sizin yapmanız hodüklerin içinden bizim gibi meleklerini bulmak.
Zrrrrr
Zrrrrr
(Arama sesini daha başka nasıl yapabilirdim bilmiyorum😂)Tuvalet kabininde son ses yankılanan telefonumun sesi az önce işlerini yapmakta olan ikilinin biraz duraksamasına neden oldu. Nereden anladınız derseniz...
Sesleri kesildi.
Fırsattan yararlanıp olduğum kabinden ışık hızıyla çıkarken piç Yiğit ile denk gelmemeye özen göstererek muslukların olduğu yere ilerledim.
"Daha deminden beri bizi mi dinliyordu?" diye partnerine fısıldayan kızı umursamayarak elime biraz daha sabun dökerek köpürttüm.
"Halka açık alanda, yiyişmek sizin suçunuzken neden sizi dinliyeyim. Zaten işimin yüzde doksanı boktan insanlarla uğraşmakla geçerken iki halvet gidermek için geldiğim yerde o kadar kapıya vurmama rağmen durmaya sizdiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanı Durdur [Düzenleniyor]
Literatura FemininaÜlkeye adaleti getireceğine yemin etmiş bir polis memuru ve herkesin gözünü korkutan bir çete lideri... İşi sadece adaleti getirmek olan Efe gizliden gizliye baş düşmanı çete liderine bir takım duygular beslemeye başlar ve bu durum onu yeraltının ki...