Medya ~ Stella
Elimle sıkıca sarmaladığım kitaplarla otobüse yetişemeye çalışıyordum. Tanrı eğer benim yanımdaysa otobüse yetişecektim.
Otobüs şoförü şükürler olsun ki insaflı çıkmıştı ve benim koşturmamı görüp durmuştu.
Hızlı adımlarla otobüse binip yeterli miktardaki parayı cebimden çıkardım ve şoföre uzattım. Otobüse göz gezdirdim. Tam yer yok diye üzülecekken yer buldum ve oraya doğru adımladım.
Oldukça yakışıklı bir adam oturuyordu. Yaklaşık 24-25 yaşlarında olduğu belliydi. Ama o kadar tuhaftı ki; Simsiyah giyimi, beyaz teniyle oldukça uyumluydu. Gözlerinin altındaki mor ve kırmızı karışımındaki renklerle kaç gündür uyumadığı buradan bile belli oluyordu. Gözleri şişmişti.
Aklıma uyuşturucu kullanıyor olma ihtimali geldi ve takmayıp oturdum.
Yolda giderken hışırtılı bir ses duydum ve kafamı onun tarafına çevirdim. Titrek elleri ile çantasından bir deste sürekli aynı şeyler yazılmış kağıtları ilk çıkardı. Biraz kağıtlara baktı ve tatmin olmamış yüz ifadesiyle çantasını biraz daha karıştırdı ve boş bir kağıt çıkardı. Eline çantasından aldığı mavi mürekkepli kalem ile bir şeyler yazmaya başladı.
Yazdığı şeylere bakınca adeta başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
"Öldür."
"Korkak."
"Sen aptalsın."
"Dinle beni. Onları öldür."
"Beceriksiz, hiçbir şey yapamazsın."
Kağıdın çeşitli yerlerine bunları ve bunlara benzer yazılar yazıyordu.
Burada kalıp yapacağı şeyleri daha çok görmek istiyordum fakat inmem gereken yer gelmişti ve ayağı kalkıp düğmeye bastım.Otobüsten inip hızlıca çalıştığım büroma doğru gittim. Binaya girip sekreterime selam verdim ve her sabah olduğu gibi gururla kapımıdaki yazıya baktım ve gülümsedim...
Profesör Psikoloji Doktoru Stella Bloom
........................................
Oy ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum xx.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abnormal • sm (ARA VERİLDİ)
Short Story"Sesler Stella, onlar susmuyor ve ben her geçen gün ölüyorum." 10 bölümlük kısa hikâye. Gerçeklikle alakası yoktur. Tamamen hayal ürünüdür. Shawn Peter Raul Mendes Fan Fiction