Medya ~ Stella
Shawn'ın anlatımından:
Kafamın içerisindeki sesler bana bas bas bağırıyordu. Aklımca onları ne kadar dinlemek istemesem de bunu beceremiyordum.
Onlar yine ve her zaman olduğu gibi oradaydılar. Bana birilerini öldürmemi ve onları yakmamı, veya kendime zarar vermemi söylerlerdi. Yapmaz isem de aptal, beceriksiz tarzında şeyler söylerlerdi.
İlk başta onları kontrol ederken şu an edemiyordum ve beni gittikçe kötü bir hale sokuyordu. Artık canımı sıkacak dereceye gelmişti.
Kendimi kontrol etmem artık zorlaşıyordu. Sürekli bana bağırıyorlardı ve artık uyuyamıyordum. Yaklaşık 2,5 gündür uyumuyordum, uyuyamıyordum.
Sofia, Jack ve Alison her zaman yanımdaydılar. Ne kadar onlar bana kötü söz söyleseler de, istemesem de yanımdaydılar. Onlarla dertleştiğim de oluyordu. Ama Alison hep olmuyordu. Genel olarak olmuyordu aslında. Geldiğinde nereye gittiğini sorduğumda "Canım sıkıldı gezdim." diyordu.
İnsanlarla konuşmayı sevemezdim onlardan kaçardım genel olarak. Benim tek konuştuğum insanlar Alison, Sofia ve Jack idi.
Sofia ve Jack ile genel olarak normal konuşurduk. Bana kötü şeyler demezlerdi. Onları genel olarak seviyordum fakat Alison olmadığında.
Alison geldiğinde hep Sofia ve Jack de değişirdi. Kendime zarar vermem gerektiğini söylerlerdi. Kimi zaman dediklerine uyardım, kimi zaman da uymazdım.
Alison öyle tuhaf bir insandı ki onun tek bir sözüyle her şeyi yapıyordum. O çok konuşmayı sevmezdi. Ama konuşunca beni etkisi altına alırdı.
Birkaç gündür uyuyama sebebim ise Sofia ve Jack in istekleriydi. Ev içerisinde satranç oynamak veya şarkı söyleyip müzik dinlemek istiyordular. Yapmaz isem Alison geliyordu ve ben zorunlu olarak yapıyordum.
Alison dan ölesiye korkuyordum. Bu kesin bir gerçekti.
Biraz soluklanmak için dışarı çıkmaya karar verdim. Bir otobüs durdurup bindim. Binince 3 kişilik ücret ödedim. Sofia, Jack ve benim için.
İnsanlar her zamanki gibi bana tuhaf tuhaf bakışlar atıyorlardı. Anlamıyordum neden atıyorlardı ki o bakışları?
Sahile gitmeyi planlıyordum belki biraz otururduk.
Bir yer buldum ve oturdum. Sofia ve Jack arkama oturmuşlardı dönüp kontrol etmedim.
Dışarıya huzursuzca bakarken yanıma biri oturdu. Ona bakma gereksimi duymadım çünkü insanların tuhaf bakışları beni oldukça geriyordu.
Birden yeniden başlayan konuşmaları ile kafamdan aşağı kaynar sular döküldü. Yine başlamışlardı Alison gelmişti anlaşılan.
"Öldür."
"Korkak."
"Sen aptalsın."
"Dinle beni. Onları öldür."
"Beceriksiz, hiçbir şey yapamazsın."
ve daha niceleri... Sırt çantamı karıştırmaya başladım. Susmuyorları ve bu beni strese sokuyordu. İnsanlar duyacaklardı ve beni öldüreceklerdi.
Titreyen ellerimle kağıtlar çıkardım. Hiçbiri boş değildi, yazacak yer kalmamıştı. Umutsuzlukla çantama geri koydum kağıtları ve yeni kağıt aradım.
Elime bir kağıt daha gelince onun boş olduğunu gördüm ve yazmaya başladım. Duyduklarımı.
"Öldür."
"Korkak."
"Sen aptalsın."
"Dinle beni. Onları öldür."
"Beceriksiz, hiçbir şey yapamazsın."
Yanıma oturan kişi bunları görecek diye deli gibi korkuyordum. Ellerim bu yazıları yazarken oldukça fazla titriyordu.
Yanımdan kalkınca derin bir nefes aldım. Sofia ve Jack nihayet susmuşlardı.
Cesaretimi toplayıp kafamı çevirdim. Yanım boştu ama bir kart vardı. Muhtemelen düşürmüştü o kişi.
Elime aldım ve karta baktım.
Profesör Psikoloji Doktoru Stella Bloom
Sofia, Jack ve Alison görmeden kartı cebime attım.
...
~ Helloooo ben geldim (Danlabilicfanclup ŞEMPDMDPD) Yeni bir bölüm ile karşınızdayım bu bölümü Shawn anlatımından yaptım umarım beğenirsiniz bebekler.
~ Arkadaşlar Shawn ın tanıttığı Alison, Sofia ve Jack hayali. Yani Shawn bir şizofren ve onların gerçek olduğunu sanıyor.
OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN ÖPÜLDÜNÜZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abnormal • sm (ARA VERİLDİ)
Historia Corta"Sesler Stella, onlar susmuyor ve ben her geçen gün ölüyorum." 10 bölümlük kısa hikâye. Gerçeklikle alakası yoktur. Tamamen hayal ürünüdür. Shawn Peter Raul Mendes Fan Fiction