İmkansız!

226 18 2
                                    

Arkadaşlar kapak fotoğrafında olan ünlüler kapak fotoğrafındaki karakterler olacak.Belki karakterler tanıdıktır ama siz hayal edin.O yüzden ünlü isimleri falan yazmıyacağım.Ama size anlamanız için kolaylık sağlıcam...Bide bu hikayeyi multideki anlatıyor olarak anlayın...

Akşam pijama partisine davetlidim.Yağmur ile Pelinin atışmalarını dinleyeceğim.3 kişilik pijama partisinden daha iyisi yoktur.Yağmur anime diye birşeyden konuşmuştu.Ne olduğunu bilmesemde istedi diye izleyeceğim.Akşam demiştim ama 2 saat kalmış sadece.Saçlarımı her zamanki gibi dümdüz taradım.Mavi gözlerim belli olsun diye eyeliner sürdüm.Bütün herşeyimi hazırlarken 1 saat geçmişti.Yola şimdi çıksam tam vaktinde orada olurdum.Kapıdan çıkarken elimdeki çanta kapı koluna takıldı.Onu çıkartırken annem taksi durdurmuştu bile.Annemi çok seviyorum ondan ayrılrsam çıldırırım sanırım.Bana yıllarca hala bebekmişim gibi bakmıştı.Taksiye binip yolu tarif ettim.Dışarısını izleye izleye eve varmıştım bile.Taksi parasını ödedikten sonra taksinin uzaklaşmasını bekledim.Taksi uzaklaşınca kapı ziline 2 kere arka arkaya bastım.Kapı 1.bastığımda açılmıştı.Ama bende bir tik var 2 kere basmazsam içimde kalırdı.İçeri girdiğimde Pelin çoktan gelmişti.Tahmin ettiğim gibi Anime seçiyordu."Tam zamanında geldin.Buldum!"diye bağırınca Yağmur hemen yanına koştu."Karışık?"dedi tek kaşını kaldırıp.Pelin başını onaylar şekilde salladı."Bütün anime türünden izleyebiliriz!Düşün!"dedi heyecanla.Kesin Pelin önceden izledi.Yoksa böyle heyecanla anlatmazdı.3müz kanepeye yerleştik.Pijamaları sonra giymek diye kuralımız vardır.Anime başlayınca tüm dikkatimi oraya verdim.Gerçekten ilginçti.Ama animenin süresi çok uzundu.Gözlerim o kadar uğraşıma rağmen kapandı.Zaten Pelin çoktan uyumuştu.Animenin sesi beynimde yankılanıyordu.Bir süre sonra gözlerimi açtığımda ilginç ama bir yataktadım.Ve inanırmısınız oda hiç tanıdık değil ve çok büyük.Gözlerimi ovduktan sonra yeni gözüme çarpan aynaya yaklaştım.Kesinlikle cadı gibiyimdir.Aynaya baktığımda saçlarım her zamanki gibi düz,uzun ve gözlerim şişmemiş kocaman parlaktı.Tam aynadan uzaklaşmışken birden aklıma birşey geldi ve tekrar aynaya baktım.Na-Nasıl!?Ben aynı o animedeki kızlar gibiyim.Ve oda...Çığlık atarak odadan çıktım.Koridor bile öyle.Tekrar çığlık atarak koşmaya başladım.Yan odadanda çığlık atarak bal rengi saçlı bir kız çıktı.Birbirimize çarpıp popo üstüne düştüğümüzde çığlıklarımızı durmuştu.Birbirimize baktığımızda tekrar çığlık attık."Bu gürültüde ne!?"diye ses gelince.Sesin geldiği yöne baktık.Açık Sarı saçlı bir kız gözünü ovarak bize doğru geliyordu.Kız bize baktığında hepimiz aynı anda çığlık attık."Durun!"diye bağırdım.İkiside şaşkınlıkla bana baktılar."Tuğçe?"dedi açık sarı saçlı olan."Yağmur?"dedim bende şaşırarak.Sonra bal rengi saçlı kıza baktık.Aynı anda "Pelin?"dedik.Hepimiz birbirimize sarıldıktan sonra bütün odalara bakıp salonu bulduk.Koltuklara oturduğumuzda sakindik."Tamam.Rüya görüyoruz sanırım..."dedim.Hepimiz kendimizi cimcikledik.Canımız acıyınca rüya olmadığını anladık."O zaman anime dünyasındayız!"dedi Yağmur el çırparak.Biz ise üzgün bir şekilde ona baktık."Tamam eminim birisi biliyordur neler olduğunu söyleyebilir...Bir animede böyle kişiler vardı."dedi sonunda gülerek.Başımızı onaylar şekilde sallayınca odadan çıktık.Üstümüz normaldi.Hatta normale göre çok güzeldi.Koridorun sonuna geldiğimizde karşımıza merdiven çıktı.Aşağı inip etrafa baktık.Oturma odasında elinde kahve ile oturan kırmızı saçlı bir kadın oturuyordu."Bakarmısınız?"dediğimizde bize baktı.Sonra sevinerek "Ah!Demek uyandınız.Eminim ki şimdi neler olduğunu merak ediyorsunuzdur.Bakın,anime dünyasında karakterler çok az ve yapımcılar karakter yaratmakta zorluk çekiyor.Bizde dışarıdan insan alımına karar verdik.Ve şansa ilk kişiler siz oldunuz.İlk önce sizin üzerinizde denedik.Siz buradan çıkana kadar almıcaz.Çünkü kötü sonuçlar doğurabilir.Ve normal yaşam gibi olacak.Hiçbir zorluk olmayacak fakat özel yetenekleriniz olacak ve bunları sizin keşfetmenizi istedik.İyi şanslar!Ve İyi eğlenceler!Haydi eğlenmenize bakın ve Yaşınız önceden kaçsa buradada o.Yani animedeki liselere gitçeniz.Unutmadan isim bulmak lazım..."dedi.Hepimiz aynı anda "Şaka mı bu?"dedik.Gülerek "Sizce?"dediğinde iyi bir cevap almıştık.Şaka değildi!İsim benim aklıma Misaki geliyor..."Misaki...olsun ismim."dediğimde kadın gülümsedi.Yağmur parmak şıklatıp"Buldum!Yuuki olsun!"dediğinde kadın yine gülümsedi.Pelin umursamaz ses tonuyla"Hikari...olsun...yani."dediğinde kadın tekrar gülümsedi."Anlaştık.Neyse görüşürüz kızlar!"dedi.Kahvesini masaya bırakıp hemen yanındaki çantasını koluna taktı.Ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledi.Kapının önünde bize dönüp gülümsedikten sonra gitti."Hikari."dedim."Misaki."dedi pelin."Yuuki."dediğimde Yağmur boş bakışlar ile "Misaki."dedi.Hepimiz başımızı salladıktan sonra çığlık atarak çıktığım odaya gittim.Odanın duvarındaki askıda okul kıyafetlerini gördüm.Üzerimi değiştirdikten sonra makyaj masasından tarağı aldım.Saçımı taradıktan sonra odadan çıktım.Pelin ile Yağmurda aynı okul kıyafetlerinİ giymişti.Sadece Pelin'in pembe renkteydi ama kumaşı,tarzı aynıydı."Ben sanırım farklı sınıftayım"dediğinde onayladık.Sonuçta ay farkıyla bizden 1 yaş küçüktü.Sadece sıra lisemizi bulup oraya gitmekti.Ama benim aklıma takılan tek birşey vardı bunların olması İmkansız!!

Bilinmeyen DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin