Sabah erkenden kalkıp otobüs durağına gittik.Animede otobüs beklemek.Bunlarıda mı görcektim?!Otobüs geldiğinde binip okula gittik.Daha 1 saniye önce duraktaydık bilginize.Anlamıyorum adamlar üşenmeyip çiçek ot kedi herşeyi yapmışlar.Sınıfa girdiğimizde öğretmen girdi içeri.Bir süre sonra son derse girdik.Diğer öğretmen derse girdi.Hemen yoklama aldıktan sonra "Yeni öğrenci-"dediğinde kapı açıldı.Bunu biliyorum.Yeni oğlan girer bir kız aşık olur oğlanında gözü çarpar sonra aşk flan.Saçma birşey.Oğlan içeri girdiğinde 'Oha animede böyle taşlardamı varmış?!'diye düşündüm.Ama umursamayıp cama döndüm.Şuna bak adam üşenmeyip kuş bile çizmiş."Yeni öğrencimiz Yamato Souji!"dediğinde 'İsme bak karizma var!'dedi çılgın iç sesim.Kıkırdadığımda hoca sinirle "Bir sorun mu vardı Bayan Kagami?"dedi.Kagami kim ya?He benim çakma soyisim hocaya zorla gülümseyip "Bir sorun yok!Üzgünüm..."dediğimde hoca Yamatoya dönüp "İstediğin yere geçebilirsin" dediğinde arkama yeni gelen sıraya baktım.'Animelerde böyle olur salak!'diyen iç sesime sağol dedim.Ama şansa bak çocuk arkama geldi.Ben utanmaya başladım.Utanmamam gerek hem gerçek değil hemde animelerde utanınca kırmızı olunur.Hikari bana yaklaşıp "Noldu Kızardın?"dediğinde elimle yüzümü kapadım."Sensei!"diye bir elimi kaldırdığımda hoca "Evet?"dediğinde "Lavaboya gidebilirmiyim?"dedim."Tabii"dediğinde hızla sınıftan çıktım.Gerçekten yanıyordum.Zil çalana kadar beklemem lazım.1.kata sessizce indim.Pencere açıktı pencereden aşağı indim.Bahçede saklanıp cebimdeki telefona baktım.Bu sabah uyandığımızda yatağımızdaydı.Hemen Hikari ile Yuuki bulup mesaj çektim."Ben bahçedeyim.Bu ders beni oyala.Ve çantamı atarmısınız zaten son ders!"Pencereyi bulup aşağısına gider gitmez kafama çantamı attıklarında biraz sersemleşip sallandım.Sonra çantamı alıp hızlıca kapıya koştum.Güvenlik olduğundan kapıdan uzak bir yere gittim.Demirlerden tırmanıp öbür tarafa geçer geçmez koşmaya başladım.Caddeye çıktığımda bir cafe gördüm.Sevinerek koştum.Sanırım alıştım bu dünyaya.Cafede iş ilanı vardı.Biliyorum kız burada işe girer.O okuldan yakışıklı erkek görür.Ve aşk başlar.Saçmalık ama para lazım.Girip iş hakkında konuştum.Kolayca işe alınmıştım.Okul çıkışı direk buraya gelmem lazımmış.Ve aynı o animedeki gibi hizmetçi kıyafetine benzer o kıyafeti giydim.Kafamada kedi kulağı taktım.Saçımı arkadan at kuyruğu yaptım.Önden bir kaç bukle saçımı serbest bıraktım.İçeri geçtim.Bir müşteri gelince gülümseyip "Hoşgeldiniz!"dediğimde kapıdakilerde gülümsedi.Bir süre sonra saate baktığımda okuldan 2-3 dk önce çıktıklarını öğrendim.Kapı açılınca gülümseyip "Hoşgeldiniz!"dediğimde Hikari,Yuuki,Megumi,Haruhi,Mizuki bana sırıtıp "Hoşbulduk Canıım!"dediklerinde ben donmuş kalmıştım.Hikari heyecanla "Sevgili buldum!"dediğinde dahada dondum."K-kim?"dediğimde Hikari "Loke adlı siyah saçlı badem gözlü yakışıklı çocuk!"dediğinde donuk gülümseme yolladım.Bu sefer Yuuki "Bende buldum!Adı Ayiwaza!Kızıl saçlı kırmızı gözlü!"dediğinde dahada donuk gülümseme yolladım.Megumi,Haruhi,Mizuki "Bizim zaten var!"dediklerinde artık taş kesilmiştim.Döne döne yere düşüp bayıldığımda "Off!Ne var bu dünyada hayatımızı yaşamamız-"dediğinde elimle ağzını kapadım."Onlar bilmiyor!"dediğimde özür dilerim bakışı attı."Her neyse..."dedikten sonra onlara göz attım."Haydi gidin!Sev-gi-li-ler-"derken Hikari lafımı kesti."Evet sevgililerimize gidelim!"deyip kapıdan çıkınca onlarda çıktı.Rahatlar şekilde ellerimi kütlettirken kapı açıldı.Sıcak gülümseme ile "Hoşgeldiniz efendim!"deyip gelenlere baktığımda artık ölme vaktim geldi diye düşündüm.Yamato ve bir kaç erkek gelmişti.Yamato göz kırpıp "Hoşbulduk."dediğinde ben ise hiç birşey demeden aynı şekilde donakalmıştım.Onlar içeri girdiğinde bile hala donuktum.Birisi beni sarsınca kendime geldim.Burada çalışan benden biraz büyük bir kız gülümseyip "Yorulduysan dinlenebilirsin..."dediğinde başımı hayır anlamında salladım.Sıcak şekilde gülümseyip işine döndüğünde ben yutkunup Yamato'nun masasına döndüğümde onun bu tarafa baktığını görünce kızarıp Baş garson kadına gidip işimi teslim edip önlüğümüde verdim.Çantamı ve telefonumu alıp büyük adımlar ile koşarak eve doğru yol aldım.Birşey diyeceğim Ç-çok yakışıklı!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Dünya
RomanceBilinmeyen dünya ile gerçek dünya arasında kalmış 3 genç kız ya yaşarlar yada ölürler kim bilir belki hiçbiri....Peki hiç aşk ile umut yaratmayı hiç duydunuz mu?Veya eski birşeyden vazgeçmek için anın tadını yaşamak?