Onlar gerçek değil!

154 16 1
                                    

Evet kimse okumasada yazmaya devam edeceğim! Neyse İyi okumalar...Ha bide diğer multi anime karakterleri...

Okula doğru ilerledikçe endişelerim arttı.Okula girdiğimde kız lisesi olduğundan rahattım ama sonra erkekleride görünce dahada kötüleştim.Ama bunlar gerçek değil!Herkes başıyla selam verdi ama ben karşılık vermedim.Anime dünyasında hava atmak diye birşey varsa yapmam gerekir.Saçlarımı savurup herkese baktım.''Merhaba!''dedim.Herkes hayran şekilde bakıyordu.Ama Hikari ve Yuuki bana kızgın baktı.Ne yani onların duyguları ile oynasamda onlar kalpsiz öyle varlıklar.Tekrar ilerlemeye devam ederken Yuuki boğazını temizledi."Tuğçe...Ay!Yani Misaki böyle yapma onlarında kalbi ve ruhu var.Onlarında duyguları var sana gerçek olmayabilirler ama onların bu dünyada gerçekliği var.Az önceki kapıdaki kızı gördün mü?O izlediğimiz bir animede baş karakterdi.Onunda kendine göre gerçekliği var.Şu an bu okula bakmak için geldi.Az sonra başka okula gitçek orayı beğenip kayıt olacak ve hayatı değişçek.Ama burada ondan başka bulunanlar yan karakter yani 1 kere çıkıp bir daha çıkmayanlar o yüzden burdayız animede olamayız diye...Anladın mı?"dediğinde anlamıştım.Bende burada gereksiz biri gibiyim.Normal yaşam gibi olacaktı yani.3-A sınıfına girdiğimizde hoca yoktu.Öyle tatlı kişiler vardı ki tabi animede her karakter tatlıdır.Herkes gözlerini bize dikince gerçekmiş gibi hissettim.En arkadaki 3 boş sıraya oturduk.Tek oturuyorduk.Önümde açık kahve uzun saçlı mavi gözlü kız oturuyodu.Hikarinin önünde ise beyaz dalgalı uzun saçlı mavi gözlü kız oturuyordu.Benim önümde oturan kızın önünde kapalı pembe uzun saçlı kahverengi gözlü kız oturuyordu.Bu 3'ü arkadaş sanırım hep konuşup gülüşüyorlar ve çok tatlılar.Önümdeki kızı dürttüm.Kız bana dönüp tatlı şekilde gülümsedi.Bende gülümsedim."İsmin ne?Çok tatlı kızsın."dediğimde yanakları kızardı."Megumi.Peki sizin nedir?"diye sordu utangaç sesle."Tu-Yani Misaki..."dedim.Yan taraftaki kızı gösterip"Haruhi..."dedikten sonra önündeki kızı gösterdi"Mizuki."dedi.Bende Hikari'yi gösterip"Hikari..."dedikten sonra Yuuki'yi gösterip"Yuuki."dedim.Hepimiz tanışıp kaynaştık.İnanamıyorum gerçek olmayan arkadaşlar edindim.Ama unutmamam lazım onlar gerçek değil!

Bilinmeyen DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin