UVOD

2.6K 120 9
                                    


HELENA KING

Pa moja priča i nije  toliko komplikovana ja sam fotograf, neki bi rekli da sam lično ja lucifer i da od mene ne može ništa da se sakrije. Ali moj identite je tajana, za sve njih ja sam devojka sa crnim kačketom i crnom dugačkom kosom. A za sebe ja sam Helena devojka koja se odrekla svoje porodice da bi u životu radila sta želi, spremna na sve da dobije ono što zeli! Apsolutno sve i neću zaliti nikoga da ispunim svoj cilj! 

Šta je za mene ljubav? Ništa! Nešto imaginarno. To sam zapamtila gledajući svoje roditelje i učivši od njih... Nisam imala nešto zamiljivo detinjstvo ali planiram da to nadoknadim i na doborm sam putu. Sama pišem svoj scenario i niko me u tome neće sprečiti...


DIEGO RAMIRES

Ko sam ja? Čovek bez mane. Koliko god me puta rušili uvek bi ustao, moja korporacija je najmoćnija i uz to ide i mnogo neprijatelja,paparaca,unajmljenih privatnih detektiva. Ali da li su nekad uspeli? Nisu! Da li će? Neće! Mene niko neće srušiti. I nemoj te da vas zavara moj prijatni izgled umem i grubo da igram. Samo jednostavno znam dobro da glumim i volim da vratim onima koji su se okomili na mene. Zelite moj savet? Pa...Svejedno ću vam ga dati, sklonite mi se sa puta dok nije prekasno...

Šta je za mene ljubav? Jednom sam je imao. Nikada vise! Dogovoreno venčanje od mojih roditelja? Neću se buniti. Jer ljubav ne postoji obična iluzija...

Photography 🔚Where stories live. Discover now