DIEGO RAMIRES
,,Jel Danijel ima devojku?''
Prvo bledo gledam u nju i pokušava da svatim šta ona to mene pita ustvari? Mora da sanjam, u životu nisam predvideo da bi mi se ovo moglo desiti. Ni misli mi nisu pribrane i ako sam svestan šta me je pitala ipak ne razumem.
,,Molim?'' - Odgovorim i vidim promenu na njenoj faci. Rekao bi da se ugrizla za jezik i da bi volila da ovo nije pitala
,,Ma ništa... Idem za sto''
Moja verenica, me upravo pitala jel mi najbolji drug ima devojku?
,,Šta si se ukočio ortak''- Pitao me je Danijel. Onda sam se trgnuo
,,Jel imaš devojku?'' - Pitao sam ga iz topa video sam njegovu zbunjenu facu, ali nadam se da će reći da je u braku jedno 5 godina najmanje i ako znam da nije.
,,Ne...Jel ovo trik pitanje ili šta?''
,,Ništa. Ajmo za sto.'' - Pribrao sam se i zaboravio na ovaj događaj dok smo pričalo o nekim nebitnim stvarima iz našeg života. Ili bolje da kažem dok su Danijel i Helena pričali o nekim stvarima a mene isključili.
Dok su tako pričali ni sam ne znam zašto mi je to zasmetalo. Možda mi je udarilo na ego da neka devojka stavi Danijela ispred mene. Ali što ih više slušam više mi se povraća. Teo sam da ih prekinem kad je Danijel nešto upitao Helenu.
,,Ko je bila zadnja osoba koju si volela, ili bila zaljubljena?'' - Helena je zaćutala na minut a kako je Danijel čekao odgovor.... Progovorila je...
,,Mislim da takve osobe nije bilo'' - Nasmejala se
,,Ma nemoguće da se nikad nisi zaljubila?'' - Dodao sam smelo
,,Nikada nisam, nikada neću i nije do mene samo tako nešto nepostoji. Mislim svesni ste toga da je to samo hemija?'' - Poklopila me je. I po prvi put slažem se sa njom. Dok gledam Danijela kako se mršti njenom odgovoru.
,,Nemislim tako!'' - Rekao je Danijel. I ako smo i on i ja ženskaroši on je uvek verovao da će se odjenom stvoriti neka i da će živedi srećno i zaljubljeno. Dok sa druge strane ja iz iskustva znam da se to nikada neće desiti.
,,Nego kako je? Ustvari nemoj mi reći sama ću ti odgovoriti. Dvoje zaljubljenih i srećnih do kraja života. Dali bi život jedno za drugo. Jel na to misliš? Nebi da ispadnem neka veštica sada ali znaš šta nakon toga bude? Prevare jedno drugo... Lažima,obmanama... I nakraju nađu nekog novog, opet kažu to je on ili to je ona prava ili pravi ali onda on njih prevari i sve ide tako u krug do smrt... Onda valjda kažu da se samo jednom voli, onaj zadnji zar ne?'' - Zatečen sam njenom izjavom isto kao i Danijel ali vidim da on nenamerava da ćuti
,,Neko te je gadno povredio pa tako govoriš!''
,,Pretpostavljam da ovo nije pitanje nego pogršan zakljičak. Nikad nikog, nikad nikom!''
Činjenica da je Danijel i ja posmatramo izajedno i nemamo šta da kažemo na njenu izjavu... Nakraju to je ipak tačno....
,,A šta bude kad se zaljubiš?'' - Pita je Danijel jedva čujno
,,Hemija!''
,,Uredu onda šta bude kad osetiš hemiju i to neprolazi? Samo se okreneš?''
,,Ne znam, verovatno bi to uradila. Znaš sve jednom prođe''
Nastavili smo doručak u tišini. Svako je gledao svoja posla. Kad je završila rekla je da mora da ide. Otišla je a ja i Danijel idalje nismo progovarali ni reč vladala je tišina dok je Danijel nije razbio.
,,I ti misliš isto što i ona zar ne?''
,,Nije bitno''
,,Bitno je, jer...''
,,Ne nije! Ja sam birao da ne volim nikog da to nazivao hemijom da ih posle bacim ona je sama takođe birala. Ti sam biraš. Ma hajede razvedri se kad naiđe ona prava ima da zboraviš ova sranja koja je napričala'' - Razvediro se i video sam da se dvoumi da li da kaže nešto ili ne
,,Znaš jedva čekam da ti konačno nađeš jednu koja će ti popiti svu pamet''
,,Hah neće se to desiti. Vidiš valjda da ženim aždaju'' - Oboje smo počeli da se smejemo
HELENA KING
Ižašla sam iz njegovog stana i uputila se ka mom. Tako mi je dosta svega danas. Prvo nisam ništa našla u stanu što bi mi pomoglo onda me nešto udari u glavu i pitam da li Danijel ima devojku na takav način. Ah još će svašta da pomisle. Ali šta ću kad je Ema pala na prvu, a ja kao njena najbolja drugarica moram nešto da uradim povodom toga. Kad je ona previše stidljiva. Moram se baciti na posao i naći tu Natašu.
. . .
Došla sam do svog stana napravila sam opšti haos ali nema ni traga od nje. Izgleda da se ne preziva Ramires. Pa nisam ni mislila da će biti lako ako ne mogu da nađem ništa o njegovoj majci mogu o ocu. Nakon par sati istraživanja našla sam im porodičnu kuću u Rusiji. Izgleda da idem tamo. Neko će sigurno nešto znati. Pošto se njegov otac nikad nije zenio za nikakvu Natašu a bio je ubraku sa Tamarom. Onda je Diego vanbračno dete i sad tek ništa ne povezujem. Bacila sam papire. Legla sam nasred sobe i umor me savlada. Zaspla sam.
Jutro 9h
Čujem zvoni i gledam u hrpu papira oko sebe. Uspaničeno se dižem i sklanjam papire. Trpam ih u kutiju koju zatim ostavljam iza ormana. Kako sam tako zaspala?
,,Ko je!?''
,,Diego, otvori!'' - Još mi samo ti fališ.
,,Evo''
Otvaram vrata, a on ulazi bez mog poziva sreća pa sam sve spremila.
,,Otkud ti ovde?''
,,Došao sam da te obavestim da idemo za Rusiju?''
,,Molim?''
,,Tvoji roditelji su me zamolili da ti ja to saopštim, valjda ćeš onda praviti manju buku'' - Da mi ovo nije potrebno za zadatak videli bi oni buku
,,Uredu'' - pogledao me je iznenađeno
,,Uredu, kad krećemo?''
,,Sutra... ujutru u 6h idemo mojim privatnim avijonom''
,,Uredu''
,,Imaš li temepreaturu?''
,,Ne nemam, a sad briši!''
,,Uredu, uredu vidimo se sutra''
,,Caos''
Rekla sam te zatvorila vrata. Odma sam otišla da se spakujem kao i sve što mi je potrebno od opreme. Jedva čekam malo akcije konačno....
#To bi bilo to još jedn deo, uživajte.
KAMU SEDANG MEMBACA
Photography 🔚
RomansaKada ja dođem tada pocinje zabava! I potrudi se da duboko zakopaš svoje tajne,nije zanimljivo kada se brzo otkriju. Mada nemoj previše da se trudiš jer ću i ih svejedno saznati i podeliti sa drugima. Nikada nepravim izuzetke i uvek nađem ono potrebn...