15. OBOJE SMO POLUDELI!

1.3K 76 1
                                    

DIEGO RAMIRES

Pustio sam je da ode sa Aleksandrom...Taj pacov! Kako se uopšte stvorio tamo? Da li se viđaju? Pa postoji bar jedno pitanje na koje znam ogovor. Izdahnuo sam. Jesam li lud? O da! Definitivno jesam!

HELENA KING

,,Je li on lud? Briga njega šta je meni! Jer sam dobro? Ništa!''

I dok se zalim Aleksandru na Diega uhvatila sam njegov... smešak? Jel mi se smeje?

,,Šta je smešno?''

,,Ne treba li ti njemu da sručiš život na glavu? Ili će ipak on tebi?''

,,O čemu ti?''

,,Padaš na njega'' - Rekao je smešući se

,,Ne!'' - Uzvratila sam kao da sam se opekla

,,Onda zašto izbegavaš?''

,,Šta?'' - Znam da se samo pravim glupa ali...

,,Uredu razumem nisi htela da spavaš samnom bio sam govdno i sve to... Ali šta te sprečava da iskoristiš Diega? Nisi li to radila mnogo puta?'' - i previše...

,,Nema potrebe za tim''

,,Nema li?''

,,Nema!'' 

Rekla sam te izašla iz stana. Ušla sam u auto i vozila putem. Jel stavrno istina? jel stvarno padam na njega? Ne, ne ,ne.... Nisam ni znala kako ali našla sam se ispred Diegovog stana. Uvek sam išla na sve ili ništa? Mogi li i sad? Šta ako je Aleksandar upravu? Šta ako grešim? Pa postoji bar jedno pitanje na koje znam ogovor. Jesam li luda? O da! Definitivno jesam! 

Zakucala sam na njegova vrata... Niko nije otvarao. Zvonila sam... Opet ništa ali znala sam da je kući. Baš kad sam krenula razvaliti vrata. Diego bez majice mi otvara vrata.

,,U jebote!''

Nakon što sam to rekla prekorila sam samu sebe a zatim prepoznala njegovu facu iznenađenja i takođe ga je znimalo zašto sam došla.

,,Iii Zašto si ovde''

,,Vidiš... Ne znam'' - Smutio mi je pamet definitivno

,,Postoji li razlog zbog kojeg bi zeleo da odem?'' - Upitala sam oprezno

,,Ne znam''

,,Ja sad zvanično znam da ludim'' - Rekla sam te duboko udahnula

,,Pa onda smo oboje poludeli'' 

Nisam više mogla da se suzdrzim videti Diega bez majice samim mojim telom su prolazili trnci i noge nisam osećala. Pa valjda treba da mu naplatim za onaj poljubac... Mislim nije iz zadovoljstva... Samo se ti teši sa tim Helena... Ah... Samo se teši! Privukla sam ga svojim usnama i u momentu mi je uzvrati kao da je i on to hteo da uradi.

,,Nije fer da samo ja budem bez majice?''

,,Nije zar ne?''

. . . 

  DIEGO RAMIRES  

Ne mogu da verujem šta se to večeras desilo. Došla je do mojih vrata i poljubila me ali da smo stali tu... Upravo gledam u Helenu kako spava u mom zagrljaju. Njena kosa je raspletena svuda po meni. Čujem je kako diše dok je mazim po ramenu. Najlepša i najposebnija koju sam ikada  imao. Dok se meškolji svatam da se budi. Otvara svoje prelepe oči dok gleda u mene....

  HELENA KING  

Osećam toplotu svuda oko sebe. Vruće mi je ali mi je lepo i ugodno ne želim nikad da se pomerim. Osećam kako me milije po ramenu. Nakon negog vremena počela sam da otvaram oči i susrela sam se sa Diegovim očima. Srce mi je ubrzano lupalo i zapitala sam se da nisam bolesna i ako sam dobro znala odgovor na pitanje. Zašto on? Od svih zašto u njega? Podigla sam se i poljubila nezno na šta je počeo da mi uzvraća. Za sekund sam se našla ispod njega. Imala sam njegovu košulju na sebi koju je počeo da otkopčava kad se začuo tresak na vrtaima. Odma sam pogledal ka tamo i videla moju mamu i Danijela. Bože pomozi mi je bilo sve što sam pomislila a po Diegovoj faci reklo bi da smo oboje delili isto mišljnje.

Obukli smo se u tišini. Ne znam zašto je Diego ćutao ali ja sam svakako znala razlog... nisam tela da pokvarim ovaj trenutak jer sam svesna da ćemo već za manje od nedelju dana svako krenuti svojim putem a ja ću biti ta koju će Diego prezirati samo ja. Kao kriva i odgovorna...

    DIEGO RAMIRES 

Kad sam začuo da je neko ispustio nešto na vratim okrenuo sam se i ugledao Danijela i Heleninu mamu. u sebi sam pomislio da nam samo bog može pomoći a po Heleninoj reakciji zaključili smo isto. Nakon toga u tišini smo se oblačili. Vešto sam reči prekrio tišinom a ni Helena nije ništa pogovarala. Znao sam da ovo neće  ići glatko i da sam zaljubljen u nju, možda čak i od prvog trenutka kad sam je ugledao ali... Pitam se mrzili me bar malo? I zašto je ovo uradila? Znam da ćemo za nekoliko dana opet zaratiti i da ću ja biti kriv za to... Ali ne želim da ode želim da zauvek ostane samnom. Bilzu mene ne nekom drugom nego meni. Želim da pripada samo meni!

Nakon što samo izašli sedeli smo u tišini i tu tišinu je brekinulo zvoni. Danijel je ušao i znao sam da sam spašen bar za sad ali kad sam video od strane koga boje da nisam... Aleksandar i Helenin otac. Nikad bolji tajming. Ima da me mrzi još joj nisam rekao. U tom trnutku na televizoru su se nasle moje i njene slike

''Dragi naši gledaoci danas se nalazimo u još jednoj emisiji Ekskluziva gde danas imamo jednu bombastičnu vest .Ćerka poznatog....

Nisam više slušao nisam više mogao pogledao sam u Helenu koja je istrčala iz stana. Prvi put, jeli ona pobegla?

  HELENA KING 

Istrčala sam? Ja? Kad sam zadnji put bila tako slaba? Stvarno sam se zaljubila u njega? Ali proćiće zar ne? 

Otišla sam u svoj stan i sakupila sve potrebne papire koje treba da predam Nikolićima. Ipak bliži se kraj meseca... Sve što sam sakupila o njemu i njegovoj odnosu njegovog oca i majke dovljno je da moj otac otkaže veridbu kao i poslovni dogovor ali... Želim li mu ja nauditi? Zašto sam pomešala posao i emocije? Nisam znala odgovor... Samo se desilo....


#Još koji deo i tu je kraj priče! Nakon toga idu još dve priče ''Udata pre vremena'' i ''Zbog nje''. Nadam se da će vam se i one svideti. ;)

Photography 🔚Where stories live. Discover now