17. TRUDNA SAM

1.3K 77 1
                                    

DIEGO RAMIRES

Trdi meseca kasnije

Prošla su već tri meseca kako ne znam gde je moja mala, iritantka koza. Šta radi? S'kim je? Da li me je zaboravila? Moje misli prekida Danijel koji ulazi u sobu i govori kako ide u Rim sa Emom. Da oni su završili zajedno na kraju. Valjda se tu umešala moja Helena koja je kad sam ja planuo trazila Danijelov broj ustvari to je uradila za Emu. Pa nek je barem njima sa srećom. Gledam u prsten moje majke koji mi je dala kad smo se konačno ispričali pre oko mesec dama. Mom ocu je bilo toliko krivo što joj je sve to uradio bez osnova. Videlo mu se u ocima da je još voli. A videlo se i u njenim da je obostrano. A potvrdili su kad se moj otac u roku od jednog meseca razveo i sad živi zajedno sa mojom majkom Natalijom. Uskoro planiraju i svadbu Što bi rekli nikad nije kasno. Izgleda da  Natalija i Helenina majka jedine svesna da se Helna i ja volimo. I da ovom njenom gluposti traćimo vrme. A kad bolje razmislim mozda sam i ja kriv. Trebalo je pre da je potažim. Trebalo je da joj kažem da je volim. Na ne da joj kažem trebalo je to da joj dokažem a ja? Ja sam je pustio da ode... Samo nek se pojavi nek se javi već gde je da odem po nju i više je nikada nepustim!

HELENA KING

Kako vreme brzo prolazi već tri meseca od kako nisam videla Diega i uglavi mi ozvanja jedan deo pesme Amadeus benda Sto posto voliš me to mrziš najviše. Mislim da je baš tako. Ali danas ću da budem vesela Ema mi dolazi. 

,,Zar opet?''

Rekla sam te otišla do vece šolje da povraćam. Mislim da me ozbiljno drma neki virus. Ove dve nedelje samo povraćam. Ah... Čula sam zvono na vratima i na brzinu se sredila. Otvorila sam vrata i Ema mi je skočila u zagrljaj. Nakon toga sam se pozdravila sa Danijelom. Seli su i otišla sam da im skuvam kafu. Kad sam se vratila Ema je prva progovorila

,,Ala si ti bleda jesi li dobro?''

,,Ma da samo sam pokupila neki virus''

,,Sigurno?''

,,Da baš me je uhvatio stalno povraćam'' - Povukla me je za ruku i rekla Danijelu da je ovo privatno

,,Šta to radiš?'' - Stvarno je nepristojna prema Danijelu. Šta joj je obično je uvek obazriva. gde gori? 

,,Kad si zadnji put imala?''

,,Šta kad sam imala?''

,,Pa znaš ti šta  devojke imaju?'' - Mislim da sam se odjednom preznojila. Nisam od onih devojaka koje mare za menstruaciju i kad dobijem dobila sam. Ali jebeš ga nisam dobila već tri meseca za redom...

,,Dakle jesi li trudna?''

,,Ne mogu biti? Mogu li?''

,,O da možeš''

Progutala sam knedlu u grlu. Gde mi je bila pamet ono veče. Ovo se ne dešava. 

,,Danijele dragi?''

,,Molim?''

,,Helena i ja idemo u šetnju bićeš ovde?''

,,Da, samo uživajte''

,,Gde mi dođavola idemo?''

,,Pa da kupimo test''

,,A ne ja neću!''

,,Ne ponašaj se detinjasto''

Izvukla me je iz kuće kad je kupila par različitih testova. Ona je bilistala od sreće a ja sam molila boga da je ovo neka meno pauza ili nešto drgo samo ne da sam trudna. Kad smo se vratile Danijel je ostavio poruku da je otišao do radnje. Gurnula mi je test u ruke i ugurala me u kupatilo i zatvorila vrata. Ovo se ne dešava šta da radim? Uzela sam test u ruke i zamislila se. Šta ako sam trudna? Šta ako Diego odnaci dete? Oću li mi ja reći za dete? Šta će biti dalje? Kako ću se snaći kao majka? Ma smiri se nisi trudna nisi ti toliki bksuz. Zar ne?

,,Jesili već?''

,,Sad ću! Strpi se''

I evo ga samo još da otvorim oči. Ne ne ne... 

,,Daj mi drugi test!'' - Pruzila mi ga je...

Ne može biti

,,Iiii?'' - Otvorila sam vrata

,,Trudna sam''

,,AAAaaaa'' 

Počela je da vrišti i da me grli a Danijel koji je u tom trenutku ušao  gledao nas je kao vanzemaljce a ja sam sam plaka od tuge, nemoći, sreće, ma svega po malo.

,,Šta se dešava devojke?''

,,Trudna je! Trudna je''

,,Ko je trudan Ema. Objasni polako?'' - Ispustio je kese

,,Pa Helena... Helena je trudna sa Diegom Aaaa'' - Zagrlila je i njega

,,Slušajte me oboje!'' - Okrenuli su se ka meni

,,Niko mu neće reći za ovo jel jasno?!''

,,Jasno!'' - rekli su u glas

Otišla sam u krevet. treba mi malo odmora šta sam sve dans prezivela dobro sam još ziva. Mislim trudna sam. Trudna sam već tri meseca i nisam ni primetila to... Zašto sada. Šta da radim. osećam se tako srećno a u isto vreme sad mi Diego fali i više nego pre. Zelim ga ovde pored sebe sada i zauvek. Da bude samo moj a ja samo njegova. Mozda sam trebala ostati. Probati ispraviti sve.... U mojim mislima savladao me je umor i zaspala sam...

#Malo kraći nastavak, ne zamerite. ;) ;)

Photography 🔚Место, где живут истории. Откройте их для себя