12. MALA,IRITANTNA KOZA

1.2K 79 6
                                    

HELENA KING

Otvorila sam fioku i našla toliko članaka, istraživanja... Uzela sam telefon i sve slikala. Kad sam počela da vraćam fioku za oko mi je zapala koverta zalepljena sa unutrašnje strane stola de bi fioka trebala da ide. Uzela sam je i našla u njoj pismo i dokument slikala sam nabrzinu i sve vratila na mesto. Izašla sam iz prostojire i otišla po svoje stvari. Dok sam krenula da siđem u hodnik Diego mi je prišao.

,,Malo sam se našalio da ti vratim''

,,Oho ne brini'' - rekla sam te se sarkastično nasmejla i pogledal ga pogledom ''Uopšte ti neću ništa'' Uprevodu gotov si samo da sasznam šta tvoja porodica mulja.

Nakon toga pokupili sme i utišini otišli na aerodrom. Gledala sam kroz prozor avijona a onda sam i zaspala.

DIEGO RAMIRES

Pogledaj je spava kao mali anđelčić ali znam da će mi ovo vratiti, žestoko vratiti. Stigla joj je poruka i primetio sam da je od Aleksandra. Šta on oće ušao sam u poruku ,,Ne moj da me zaboraviš cvetiću ja sam baš uzivao ono veče'' Vratio sam telefon i smirivao sam sebe. Šta ona ima da radi sa njim? Ne mogu da verujem sve bi sad polomio iz meni nepoznatog razloga.... Kad smo stigli ona je idalje spavala uzeo sam je i izneo iz avijona. Do njenog stana...To me je potsetilo kako me je izvozala ono veče. Ušao sam i izvadio ključeve nekako. Sreća pa nije previše teška. Odneo sam je do njenog kreveta, pokrio je... Gledao sam u nju i gledao ni ja ne znam koliko bi  još dugo da me nije trgao njen telefon. Nisam ni video ko zove brzo sam se javio da je ne bi probudio.

,,Hej, cvetiću jeste stigli?''

,,Ne nismo!''

,,Diego?''

,,Jok tvoja baba!''

,,Jel mi možeš dati Helenu?''

,,Ne, ne mogu''

,,A zašto ako smem pitati?''

,,Nije te briga!''

,,Uredu i onako možemo i posle...''

Da, upravo sam mu prekinuo vezu. Ma hajde on bi da se čuje sa njom pa malopre smo bili tako... Uh i ona poruka. Jesu njih dvoje... Šta me briga i da jesu. Nastavio sam da je gledam i što sam je više gledao više sam svatao koliko mi je bitna postala u ove dve nedelje koliko se znamo uvukla mi se pod kožu. Ako mi ostane još malo ovako bilizu mogao bi ozbiljno da je zavolim... Tu malu iritantnu kozu sa prelepim osmehom,očima i kosom.

HELENA KING 

Budim se i ustajem iz svog krevta? da verovatno me je neko doneo od aerodrom pa dovde. Krenem da uzmem telefon ali ono nije moj telefon. Da li sam ga zamenila sa nečijim? Uzimam telefon i trazim imenik počnem da kucam svoj broj kas broj već memorisan sa naziom ''Mala,iritnantna koza'' Tela sam da uđem u slike ali sve osim kontakata je zaključano. Šta mi ostaje nego da vidim ko se usudio da me nazove malom,iritnatnom kozom. Zvoni...

,,Halo?''

,,Ko je to?''

,,Jesi ti zvala ili ja?'' Vidi ti to Diego pa koja bi budala druga

,,Slušaj me ti...uff vrati mi moj telefon da sad nebi došla kod tebe i prebila te''

,,Aha nisam ni primetio, mogu tek uveče imam jako bitan sastanak''

,,Odma ili...''

Prekinuo mi je? On će meni da prekida sad ćeš videti svoga boga. Obukla sam se. Sredila kosu, našminkla se da ga izludim.

. . .

Dok ulazim u hodnik njegove firme svi se okreću zamnom. Dolazim do mlađe sekretarice koja jedva uspe da kaze nešto

,,I..Izvolit..e''

,,Helena, Diegova verenica''

,,V..verenica?''

,,Ihmm'' - U tom trenutku neko me hvata za rame

,,Helena? Štaćeš ti ovde'' 

,,Oho Danijele još mi nisi dao broj samo da znaš'' - Videla sam da se sekretarica zagrcnula a i Danijel je zaćutao

,,Uglavnom možem to i posle došla sam da vidim mog verenika Diega''

,,On je na stastanku dugo će trajati''

,,Znam''

,,Ajde onda mozemo popiti kafu ili ako si došla taksijem mogu te odvesti kući?''

,,Rekla sam da znam ne i da me je briga''

Sekretarica i Danijel bledo gledaju u mene.

,,Nemoj...Ovo mu je važan sastanak''

,,Briga me dušo''

Rekla sam te krenula ka sali za sastanke. Kad sam ugledala Diega otvorila sam vrata kao da sam sama a onda su se svi okrenuli ka meni

DIEGO RAMIRES

Nakon što sam joj poklopio nastavio sam sastanak u miru sve je bilo super dok odjednom neko nije otvorio vrata kao da je jedini na svetu. Krenuo sam da ga izbacim ili bar kulturno izderem na njega ali kad sam podigao glavu teo sam pobeći kroz prozor ali da je to sve ona plače jebote! Zašto plače? prilazi mi ovo se neće završiti dobro.

,,Kako si mogao?!'' - Uh osećam da svi u prostoriji gledaju u mene i nju

,,Ja...'' - čoveče spetljah se nek ide sve u tri lepe

,,Ti šta?!'' - Srušila je stolicu a onda i sve papire sa stola

,,Sve sam ja svatila ali ne ja sam glupa i verujem ti''

,,Stani,stani...''

,,Neću sve sad razumem ja sam ti verenica a ti to nikom nisi teo da kažeš da bi mogao da se vatas sa tamo nekom glupom plavušom''

,,Šta? O čemu ti ja nisam...''

,,Nepravi se lud i ne laži! Sve sam videla!''

,,Čekaj,čekaj smiri se...''

,,Neću da se mirim kako sam samo glupa... Kao me voliš i ovaj prsten sve je za tebe samo igra?'' - Čekaj kakav sad prsten? Nismo još stigli do tog dela... Pacila mi ga je u facu. Pogledao sam u moje klijente i sve mi je bilo jasno kupila ih je...

,,Sve je samo zbog novca zar ne?!''

,,Gospođice molim vas smirite se nije on vredan toga muška svinja'' - A ne,ne,ne,nee

,,Slušajte ovo...''

,,Odbijamo vašu ponudu!'' 

,,Ne stanite!'' - Izašli su zajedno sa Helenom koja je pred vratim okrenula prema meni i pokazala da je uzela svoj telefon nazad. Ahh sve ću da polomim. U besu sam srusio sto kad su se pola njih sjatili oko mene. 

,,Šta gledate,na posao!''

,,Šta se desilo čoveče?''

,,Ništa nismo ih dobili!''

,,Ali...''

,,Ma pusti me'' - Rekao sam te izašao napolje nismo mi još završili prevarila se ona idem ravno kod nje...

#Novi nastavak uzivajte! ;)

Photography 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora