OPIS

173 18 14
                                    

William Sherlock Scott Holmes - sześdziesięciopięcio - letni staruszek o dosyć długim imieniu, mieszkający wraz ze swoim przyjacielem (ale czy aby na pewno?) w domu starca. Oczywiście wącha kwiatuszki, gra w makao, opala się na słońcu, macha do młodych...

Tak oczywiście, dobry żart autorko! Robiłby to najzwyklejszy emeryt, ale nie Sherlock Holmes! Normalność staje się obelgą.

John Hamish Watson - emeryt wojenny, który zamiast normalnego, cywilnego życia, związał się z facetem, który wraz ze swoją przyjaciółką eksperymentuje na ZWŁOKACH.

DOBRY PLAN.

Zastawiacie się co robią, oraz jakim cudem tyle ze sobą wytrzymali?!

Oj fandomie... to jest, jak niekończąca się historia...

Greg (Gavin, Graham, Gucio) Lestrade - zwyczajny inspektor Scotland Yardu, mieszczącego się w Londynie. Korzysta ze zwyczajnych, oraz normalnych usług pana detektywa - konsultanta, oraz doktora Watsona ( w końcu samo badanie zwłok nie wystarczy). Nisko upadłeś Grahamie jeden! By zakłócać spokój poczciwych starców, dla SPRAWY?

Molly Hooper - cicha, spokojna  babunia, szczerze zaprzyjaźniona z naszym Sherlockiem i Johnem. Kostnica ludziom źle się kojarzy, ale nie jej -  w końcu to tam poznała właściciela swojego serca, prawda?

E... sorry nie! Przecież to Johnlock!

Mycroft Holmes - No dobrze... co można powiedzieć o byłym rządzie brytyjskim? (Byłym? Hehehe zapomnij... hehe). Po pierwsze, to to, że zawsze będzie miał pełno hajsu. Jak nie z pracy to z emerytury! Po drugie: uwielbia ciasto! A po trzecie i najważniejsze: on kocha swojego brata, zrobi dla niego WSZYSTKO. 

Świętej pamięci Pani Hudson - Tu pisać nie trzeba. Nie dałabym rady opisać jej zajebistości w kilku zdaniach, przykro mi.

James Moriarty - No cóż... miałam gdzieś o nim informacje, ale... zgubiłam? Nie? Czekajcie chwilę, one  są! Eh... e... E?

Autorka została oczyszczona, z wszelkich starań. Teraz grę można uznać za rozpoczętą.

Starość Nie Radość, Ale Radość! (JOHNLOCK) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz