"Karam nerde?"
"Bilmem?"dedi sarı saçlı mavi gözlü bir kız benden kat ve kat güzeldi.
Bende karamı aramaya başladım.Nihayet bulmuştum son bir tane kalmıştı oda benim nasibimeymiş.Karamımla birlikte kasaya gittim sıra yoktu bende karamı uzattım parayı ödedikten sonra marketten çıktım.Evin yolunu tuttum.Yolda geçen insanlara bakıp onlar ile ilgili yorum yapıyordum.Yoldan bir kız geçti dedi ki içim deki iç ses kız senden güzel ne biçim iç ses benimi savunuyor kızımı "sana mı kalmış kızı yorumlamak" evet bende onu mezelerken kız bana bakıyordu"Ne oldu hiç mi insan görmedin?"
"Ben sadece şey" kız o kadar masumduki diyecek bir lafım yoktu o kız bir kaç dakika sonra sağ taraftan yoluna devam etti. Ne kadar kötü bir kızsın ben zaten senin iç sesin olurum ancak Elifle iç sesleri değiştirmek lazım o daha akıllı ve dedikoducu tam bir gıcıksın derken sustum çünkü yanımdan kumral saçlı,mavi gözlü,uzun boylu,havalı olcak saçları,kilosu normal bir erkek geçiyordu ben onu ağzım açık izlerken bana döndü
"İstersen ağzını kapat"demesiyle dünyam yıkıldı hiç bir şey demeden onu izliyordum.Ne,benim ağzım mı açıktı.
"Sana ne lan"dedim kendimi tutamayıp çünkü ona neydi.
" Bana mı dedin?"
"Evet bir sakıncasının var?"
"Var" deyip başka yola saptı arkadan"Hem de çok fena var internete girip yaz ki Mehmet Karaca" ne soy adı Karaca mıydı? Sıçtık kesin beni okuldan attırırdı, polise verir dava açardı en iyi avukatları tutup, ölene kadar hapis yaşardım.Yol boyu korkudan tırnaklarımı kemiriyordum , ah o lanet başım. Kızım sen ne kadar salaksın haklıydı ben salaktım "ilk kez sana katılıyorum"derken bizim evin önüne gelmiştik kapıda ayakkabılarımı çıkartıp eğilip ayakkabılarımı elime aldıktan sonra bizim kapıya kadar koştum.Zile basıp annemin kapıyı açmasını bekledim,kapıyı açtıktan sonra annemi öptükten sonra odama koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ (TAMAMLAN DI)
RandomBu bir kızın hikayesi , bu Duygunun hikayesi . Hayatına çıkan zorluklara rağmen pes etmeyen bir kızın hikayesi