YEDİNCİ BÖLÜM

50 13 2
                                    

Üç ay sonra
Annem ve babam ayrılmıştı , velayetim babama devredilmişti bende yalnız   kalmak için parka gittim. Altımda kot şortum üzerinde mavi penyem vardı.
Banka oturdum...akşam olduğu için kimse yoktu diye fırsat bilip ağlamaya başladım...
"Ağlayan bir örümcek..." Dedi tanıdık bir ses arkama baktım Ali Er...
"Bende insanım" derken göz yaşlarımı siliyordum.
"Örümcekten insan mı olurmuş...?" Dedi
"Azına yaparım..." dedim ve yumuşak saçlarını çekip koparmaya çalıştım.
"Ne zaman bırakacaksın?"
"Neyi?"
"Saçımı!" Demesiyle bıraktım. Oda saçını düzelti.
"Neden buradasın?"
"Sebebi Burda duruyor" derken bana baktı utandım
"Şey ama bende...?"
"Sen değil parka geliyorum...neden senin için olsun ki?"
"Yakışıklı görünümlü odunsun sen" Dedim ama bir dakika ben ona yakışıklı demiştim!!!
"Ben yakışıklı mıyım?" Derken elini ağzına götürdü şaşırmış gibi yaparak.
"Evet davar" dedim sonra "aslında Sıla ile çok yakışıyorsunuz" dedikten sonra bana şaşkın bakan gözlerini sundu.
"Evet şu an zaten onla çıkıyorum" Dedi
"Bundan bana Ne?" Dedim ve gitmesi için yolu işaret ettim.
"Numaranı verir misin?"
"Hayır"
"Sadece Sıla yokken sana ulaşmak için...yalvarırım" Dedi bende bal rengi gözlerine acıdım ve verdim onu odun diye kaydetmiştim.
Odun:evine git hadi geç oldu.
Ben:Bundan sana Ne git Sıla ile mesajlaş!!
Odun:aynen
Deyip çevrim dışı oldu.

MAVİ (TAMAMLAN DI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin