ALTINCI BÖLÜM

52 13 2
                                    

Sınıfa girdiğim zaman hoca sınıftaydı.Bana dik dik baktı ve "Kızım sen kimsin?"dedi "Hocam ben yeni geldim de...?" Dedim "Otur boş bir yere" demesiyle gözlerimle boş bir yer aradım.Evet boş bir yer bulmuştum ve oraya oturdum.
"Merhaba ben Buse" dedi
"Bende Duygu merhaba"
"Yenisin galiba?"
"Evet" dedim ve dersi dinlemesi için hocayı işaret ettim . Elini ağzına götürdü fermuar çeker gibi elini ağzında gezdirdi. "Teneffüste kantine inelim" dedi Buse "Tamam" deyip yine hocayı işaret ettim. Oda elini havaya kaldırıp yumruk yapıp baş parmağını kaldırdı.
"He sor yavrum"
"Bana mı dediniz?" Dedi Buse etrafa baktıktan sonra
"Evet parmak kaldıran sensin" bende gülmeden edemedim.
"Yok , hocam siz yanlış anladınız"
"Tamam...dersi dinle!"
"Tamam" deyip hocaya değil kitaba odaklandı.
"Hoca orada" deyip hocayı işaret ettim.
"He...bir an dalmışmışım da" deyip bana sus işareti yaptı. Bende sustum. 25dk sonra zil çaldı hiç bitmeyecek sandım.Kantine indiğimizde bir adet tost ve meyve suyu aldım.Buse ise benimle aynı şeyleri aldı.Buse uzun boylu , sarışın , mavi gözlü...gayet güzel bir kızdı.
"Ee anlat bakalım , hangi okuldan geldin?" Dedi ve tostundan bir ısırık aldı.Bende ağzımda ki tostun bitmesini bekleyip cevap verdim.
"Boş ver" deyip elimi havaya kaldırdım ve salladım.Boş ver anlamında.Sonra Ali bize doğru yaklaştı;
"Gurbet Kuşu sosyal ödevini yaptın mı?" Dedikten sonra "aa örümcekte burdaymış" dedikten sonra "benim adım Duygu tamam mı?" Dedim çok sinir bozucuydu. "Biliyorum" Dedi ve arkadaşlarının yanına gitti.Arkasından "yılan!" Diye bağırdım.Beni duymazlıktan geldi ve gitti.
"Ne ödevi?" Diye sordum.
"Bir proje var onla aynı grupta olduk , sırf ödevini ben yapabilirim diye bana sardı.Yakışıklı çocuk aslında ben ve o olabiliriz" Dedi bende ona sinirli bir bakış attıktan sonra "şaka" deyip gülmeye başladı , bunun neresi komikti ?
"Çok komik" deyip sırıttım.
"Yoksa sen?" Dedi
"Salak mısın? Onun sevgilisi var"
"Kimmiş?"
"Sıla diye bir kız"
"Hımm" Dedi ve sonra sustu tostumu yemeye devam ettim.Zil çaldı sınıfa çıktık.Yerime oturduktan sonra bir kız yanımıza geldi.Söylediği cümle ağlamama sebep oldu.

Devam edecek

MAVİ (TAMAMLAN DI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin