"Kızım odanı topladın mı?"
"He, evet anne"
"Anneye he denmez"
"Be o zaman" deyip yaptığım bu saçma espiriye gülmeye başladım.He bu arada ben , Duygu Kara adımı o kadar çok sevmem hatta hiç sevmem herkes bana sümüklü der ne alakaysa artık.
Ayakkabılarımı alıp annemin yanına koştum
"Anneciğim ben Elifler'e gidiyorum tamam mı?"
"Tamam anma erken dön"demesiyle yanağına kocaman bir öpücük kondurup kaçtım.
Hava çok sıcaktı hatta baya baya ter akıtıyordum.Allahtan Eliflerde klima vardı.Eliflerle aramızda 2 sokak vardı. Eliflerin kapısınız önüne geldiğimde ayakkabılarımı çıkartıp üzerine bastım ve zili çaldım.
"Kim o?"
"Kapıcı İbo"
"Bir kerede şu espiriyi yapma"deyip kapıyı açtı.Ayakkabılarımı tam çıkardıktan sonra televizyon odasına koştum .Sibel Abla evde yoktu.Zaten babasıyla annesi ayrıydılar.Klimanın kumandasını kaparak klimayı açtım.Arkamdan Elif geldi öbür koltuğa oturdu konuşmak bir şey yok diye telefonumu kurcalamaya başladım 10 dakika sonra Elif çığlık atmasıyla yere yapıştım.
"Ne oldu canımı alıyordun?"
"Hani şu eski Mete varya"
"Evet ne olmuş?"
"Fotoğrafımı beğenmiş"
"Kızım sen salak mısın ben Mete yüzünden mi kapak üstü yere yapıştım?"
"Evet"
"Sus" deyip yanımdaki yastığı kafasına attım.Tepki vermeden telefonunu kurcalamaya devam etti.
"Duygu ben evlenirsem ne yapacaksın?"
"Kafa dinliyor olcam,hem daha liseye gidiyoruz kızım ne evlenmesi?"
"Sus"deyip yanındaki yastığı bana fırlattı. Bende bir şey yapmadan telefonuma bakmaya devam ettim.Onu taklit ediyordum oda beni.İki saat olmuştu bende Elifle vedalaşıp eve gitme kararı aldım.
"Kız Elif ben kaçar"
"Nereye"
"Eve gitçem"
"Tamam"deyip beni kapıya uğurladı.Onu öptükten sonra ayakkabılarımı giyip markete gittim.Abur cudur bölümüne gittim. O bölümde bir erkek bir de kız vardı. Ben de koşarak o bölüme gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ (TAMAMLAN DI)
De TodoBu bir kızın hikayesi , bu Duygunun hikayesi . Hayatına çıkan zorluklara rağmen pes etmeyen bir kızın hikayesi