BEŞİNCİ BÖLÜM

55 15 4
                                    

Eve geldiğim gibi üstümü değiştirip biraz kestirmek için yatağa girdim.Bir sağa bir sola dönüyordum ama bir türlü uyku tutmuyordu. Sonra iç sesimle muhabbete dalmak için konuştum ama sesim kısık çıktı Daha konuşmayı bilmiyorsun benim gibi bir iç sesle muhabbet etçeksin bir de! Galiba iç sesimi çok şımartmıştım"Şımarık" deyip sağ tarafıma döndüm.Sen benim oyuncağım bile olamazsın yüzüm şu an çok kızgın bir durum almıştı "sus" deyip başımı yastığıma gömdüm , uyudum.
"Duygu kalk okul var"
"5dakika daha" ne okul mu vardı , ben kaç saat uyumuştum? Hemen kalkın saate baktım saat 7:15 servisimin gelmesine yarım saat vardı hemen kalkıp duş aldım,çok terlemiştim . Duş aldıktan sonra üstümü giyinip saçımı kuruttum ve saçıma şekil verdikten sonra,kahvaltı yapmaya annemin yanına gittim.
"Oo masa dolup taşmış" deyip sandalyeyi çekip oturdum.
"Evet hadi çabuk ol servis gelcek"
"Tamam" deyip salatayı ağzıma göndermek için
alacakken annem beni durdurdu.
"Çatal deden bir şey var"
"Off" deyip çatalı aldım ve öyle salataya yöneldim.

Ali er ;
Sabah olmuştu ve benim üstümü giymek için daha bir saat vardı . Dün tanıştığım kız beni çok etkilemişti bende onun telefon numarasını almıştım  ve ona mesaj atmak için telefonuma yöneldim.
Benimki: günaydın :)
Benimki:sanada günaydın:)
Neden benimki diye kaydettiğimi bilmiyordum.  Ama hoşuma gitti bir yandan onla mesajlaşırsın diğer yandan üstümü giyiyordum.Servis gelmişti hemen çıktım ve servise girdim herkesin gözü benim üzerimdeydi çünkü çok yakışıklıydım.Her neyse dün parkta olan kızda orda örümcek.
                                       ***
Serviste boş yer bulup cam kenarına oturdum ve camdan dışarı seyretmeye başladım.Biraz zaman geçtikten sonra yanıma biri oturdu kim oturdu diye bakmak için başımı biraz çevirdim Ne dünkü örümcek diyen çocuk yanıma oturmuştu.
"Merhaba örümcek"
"Bana örümcek deme!" Diye bağırdım.
"Tamam örümcek" bana her örümcek demesiyle sinirim 2kat daha artıyordu.
"Yanımdan gider misin yılan?"
"Hayır" dedi sert bir ses tonuyla her kez bize bakıyordu.Bende çantamdan kulaklığımı çıkartıp şarkı açtım.Şarkımın adı Hadise Farkımız Var diye bir şarkı açtım. Sonrada camdan dışarı izledim.

Ali Er;
Bu kız tam bir gıcıktı bana yılan demişti.
"Senle aynı okulda mı okuyoruz?" Dedim çünkü merak etmiştim.
"Ne anlamadım?"
"Senle aynı okulda mı okuyoruz dedim?" Sağardı bu kız valla.
"Aynı servisteyiz sence?"
"Evet" deyip sustum oda kulaklığı taktı ve dinlediği şarkıyı dinlemeye devam etti.
                                    ***
Şarkının ortasında beni annem aradı bu davranışına çok gıcık kaptım tam sınavı geçene bir tek sözümüz derken aramıştı bende açtım Ne yapacaktım kadının suratına mı kapatçaktım?
"Kızım"
"Ne oldu annem" o sırada Ali bana dik dik bakıyordu göz göze geldik  ben ona bakmaya devam ederken o gözünü çevirdi.
"Kızım...orda mısın?" Annemi tamamen unutmuştum bal rengi gözlerine bakarken!
"Evet anne ne oldu?"
"Okula vardın mı diye soracaktım?"
"Annem ben seni okula vardığım zaman zaten arıyacam Ne gerek vardı kontörünü bitirmeye?"
"Her neyse yemek yapcaz"
"Kimle ve daha sabah?"
"Boş ver" deyip telefonu suratıma kapattı.
5 dakika sonra
Okula gelmiştik herkes servisten iniyordu bende inmek için ayağa kalktığım an Ali beni durdurdu.
"Çekilsene geçecem"
"Beklesene önümde insan var"
"Ben önünde hayvan var demiyorum zaten!"
Çekildi ben hangi sınıftayım diye öğrenmek için müdürün odasına gittim daha bu okula yeni gelmiştim diğer okulda ben çok psikoloji bozukluğu yaşadığım için bu okula geldim.
Kapıyı tık tıkladım ve içeri girdim.
"Şey ben okula yeni gelmiştim de hangi sınıftayım diye öğrenecektim?"
"10/E"
"Saolun" dedikten sonra odadan çıktım ve 10/E ' ye yola koyuldum.

MAVİ (TAMAMLAN DI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin