SIRILSIKLAM

213 9 7
                                    

Hava yağmurluydu. İlayda ve Bengüsu okula gidiyorlardı.
Yanlarından araba ile RM ve Jimin geçerken Ilayda ve Bengüsu'ya su sıçrattılar sırılsıklam olunca kızlar bağardı. Jimin ile RM durunca koşarak onların yanına gidip İlayda ve Bengüsu bağararak hakaret ediyorlardı. Jm ve RM onlara yaptıkları şey yüzünden utanmışlardı ama bir yandanda hakaretlerine gülüyorlardı (içlerinden). Jimin kızlara sakin olamalarını bu gün beden dersleri olduğunu ve yanlarında kıyafet getirdikleri için sorun olmayacağını soyledi. Ama kızlar hala kızgınlardı ayrıcada utanmışlardı. Okula daha çok yol olduğu için ve kızlar ıslak oldukları için Jm ve RM onları arabaya davet ettiler. Kızlar üşüdükleri için mecburen bindiler. Okula gelince kızlar hala kurumadığı için RM ceketini Bengüsu'ya, Jimin de ceketini İlayda'ya giydirmişti. Okula öyle bi havalı girdiler ki herkes onalara bakıyordu. Gerçektende çok havalılardı. Sınıfa gelince kızlar ceketleri erkeklere verdi ve beden eğitimi dersi için hep dolaplarında bulundurdukaları eşofman takımlarını giyip sınıfa girdiler. 2 - 3 dk sonra ögretmen gelmişti. Yoklamayı alırken ismi okunan herkes ayağa kalkıp burda dediği için kızların kıyafetlerini gördü ve sordu "neden okul kıyafetleriniz yok?" Kızlar cevap vermek için ağazlarını açıp cevap verecek iken Jimin atladı "okula gelirken araba ile yalnışıkla su sıçrattık onlarda ıslandığı için beden eğitimi kıyafetlerini giydiler hocam. Zaten 2 ders sonra beden eğitimi dersimiz olduğu için sıkıntı olamayacağını düşundüler." Dedi. Kızların ağzınız açık kaldı.

Bengüsu'dan
"Bunun amacı ne bizim ağzımız yok mu? Biz kendimizi savunamazmıyız ona ne oluyor????"

Rm'den
Neden bilmiyorum ama o an benim açıklama yapmam gerektiğini düşündüğüm için onların cevap vermesini beklemeden ben söze girmiştim.

Ögretmen anlayışla karşılayıp yerlerine oturmalarını söylemişti. RM Bengüsu'ya tatlı tatlı bakarken Bengüsu ona ölümcül bakışlar atıyordu. RM ister istemez korkunca önüne döndü.

Namsu & İlayjim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin