ANNE? BABA?

53 4 0
                                    

Arkamı döndüğümde Jimin ile aramda sadece 2 cm vardı. Hemen elimdeki kapatıcıyı alıp kasaya gitti.
Parayı öderken kasiyerler Jımin ile konuşuyorlardı. Ben ne konştuklarını duymak için biraz daha yaklaştım ama makyaj malzemerine bakıyormuş gjbi yaptım. Somra kasiyer kızın Jimin'e "çok yakışıklısınız." Dediğini duyunca hemen yanına gittim ve "pardon" dedim. Kız bana anlamamış gözlerle bakarken bende devam ettim. "Sizin yakışıklı dediğiniz adam benim çocuklarımın babası!" Niye böyle bir şey dedim bilmiyorum ama Jimin  için  "çocuklarımın babası" demek hoşuma gitmişti. Kasiyer kız ozür dileyip gitti. Mağazadan çıkınca Jimin bana "çocuklarımız???" Dedi. Utanmıştım. "Banane onun sana öyle demesine sinir oldum ve kıskandım sanırım." dedim. Jimin benim anlımdan öpüp evine götürdü. Ve dediki "aslında yalan olan şey gerçek olsa güzel olurdu. Düşünsene ortalıkta 4 - 5 tane Jiminler Ilaydalar koşuyor. Ikimizde güldük. Ben banyoya gidip boynumdaki morluklara kapatıcıyı uyguladım. Yinede biraz gözüküyorlardı ama olsun. Sonra çıktim banyodan. Sonra bütün günü birlikte geçirdik saat 01.00 olmuştu ben uymak için yukarı çıkıyordum ki bir anda havalandım. Jimin olduğunu anladığım zaman ellerimi boynunun arkasında birleştirdim. Odaya gelince beni yatağa yatırdı. Ve bana değiştik bakıyordu. Üstüme çıkmıştı. Ve kollarımı tutmuştu. Ben bağıracak oldum ki beni durduran şey dudakları oldu. Sonra gömleğimin düğmelerini açtı yavaş yavaş.

(Daha fazla yazamayacağım smut nefret ederim. Bu yüzden siz anlayın işte yaptılar o şeyi...)

Bengüsu'dan
RM'yi özlemiştim. Onu aramaya karar verip telefon ile onu aradım. Açınca ne yaptığını sordum. Jimin'in yanına gittiğini söyledi. Bende "saat  2.15 geç değil mi?" dedim. Oda " hayııııır" dedi. Eve gelmiş olacak ki zil sesi duydum. 5 - 6 kez zil çaldı ama bakan yoktu. Bende "bakmıyor mu?" diye sordum."hayır bakmıyor ama ben anahtarın yerini biliyorum." dedi. Bende "tamam" dedim. 

Yazardan/
RM içeri girince "Jimin. Jimin." diye bağarıyordu. En sonunda Jimin'in yatak odasına gitti. Ve gördüğü manzara karşısında donup kaldı.
Ilayda'nın elleri Jimin'in göğüslerinde Jimin'in kolu Ilayda'nın başının altında diğer kolu ile ise ona sarılıyordu. Jimin'in üstünde t-shortü yoktu aynı zamanda da Ilayda'nın. Jimin'in yanına yidip yorganı yavaş yavaş kaldırdı. Çünkü çok merak etti. Ve bir de ne gördün Jimin'in altında boxer'i bile yoktu. İçinden iğreç diye bağardı. Bengüsu ile hala konuşuyordu. Bengüsu bir şeyler anlatıyordu ama o dinlemiyor Jimin ve Ilayda'yı izliyordu. Olanları Bengüsu'ya olanları anlatırken aşağıya iniyordu.

Bengüsu'dan
RM'nin anlattıkları karşısında şoka girmiş gibi karşımdaki makyaj masamın aynasından kendime bakıyordum. Ağazım açık dinliyordum.

SABAH OLUNCA...

Ilayda'dan
Jimin'in kollarımda uyanmıştım.  Kasıklarımdaki ağrı ile yerimden sıçradım. Benim yerimden sıçramam ile Jimin'in uyanması bir olfu korkmuş bir şekilde bana bakıyordu. Başımdan tutup başımı koluna yüzümüde göğsüne yaklaştırdı. Diğer kolu ilede bana sarıldı. Daha sonra üstümde iç çamaşırımı  bile olmadığını fark edince birden "Jimin" diye bağardım. Jimin'de bana anlamamış gözlerle bakıyordu. Ben yorgan ile göğüslerimi kapatıyordum. Oda bana gülerek bakıyordu.

Bengüsu'dan
O sabah hemen uyanır uyanmaz Jimin'in evine gittik RM ile.
O gece RM yurta o güvenlikleri nasıl atlatıp girdiğini anlamadım dn başta. Daha sonra müdürümüzün torunu olduğunu öğrenince ben şok ben iptal...   O olayları yani Ilayda'nın annesi ve babasının geldiğini ve bu geceyi anne ve babası ile geçireceğini soyledi. O gece hayatımdaki en güzel geceydi çünkü RM ile beraber uyumuştum.

Jimin'den
O gece Ilayda ile birlikte olduk. Benim asıl merak ettiğim şey Ilayda hamile kalırsa bebeğini aldırmak isterse? Onu nasıl ikna edeceğim. Aslında evlenmek içinde çocuk yapmak içinde yaşımız tutuyor. Kapının çalması ile Ilayda'yı uyandırmamaya çalışarak yerimden kalkıp kıyafetlerimi giydim ve kapıyı açtım. Bengüsu ve RM gelmişti. Bengüsu içeri öyle bi hızlı girmişti ki... Hemen "Ilayda Ilayda" diye bağarıyordu.

Ilayda'dan
Bengüsu'nun bağarma sesiyle uyandım hemen kapıyı kitledim. Beni bu halde görmesini istemiyordum. Çünkü bana çok kızacaktı. Aradan saniyeler geçince Bengüsu kapıya alacaklı gibi vurmaya başladı. Kalbim sıkışıyordu. Soğuk soğuk terliyordum. Sol kolum uyuşmaya başladığı zaman "ne olur aklımdaki şey olmasın." dedim. Ve hemen ayağa kalkıp kapıyı açmaya çalıştım.  Ben kapıyı açınca Bengüsu hemen yanıma çöktü bende "y-ya-ardım e-t k-kalp k-rizi
ge-ge-çiriyorum galiba" dedim ama 3 saniyelik cümleyi 30 saniyede söyleyebilmiştim. Bengüsu hemen Jimin ve RM diye bağarmaya başladı.
Yukarı geldiklerinde havalandığımı hissettim. Daha bu 18 yaşımda nasıl kal krizi geçirebilirdim ki???

Yazardan/
Bengüsu Jiminleri çağırırken bir yandanda ağlıyordu. Jimin Ilayda'yı yerde hareketsiz bur şekilde yatarken gördüğünde başından kaynar sular döküldü. Hemen kucağına alıp arabaya bindiler ve en yakın hastahaneye gittiler. Doktor şöyle söyledi ( araştırdım) " Gençlerde kalp krizi daha öldürücü. Yardımcı damar sizin yaşlarınızda daha gelişmediği için sol kol uyuşması v.b. gibi belirtileri hafife alıp önemsemiyorsunuz." Bengüsu atladı " bana galiba kalp krizi geçiriyorum" demişti.

Doktor:" Demek ki arkadaşınız bu konuda bilgiliymiş."

Bengüsu: " Türkiye'de derslerde görmüştük."

Doktor: "Şimdilik göz önünde tutacağız. Arkadaşınız güçlüymüş."

Yazardan/
Jimin yere çökünce RM onu omuzlarından tutup sandalyeye oturttu. Ve "geçecek" dedi.

4 - 5 SAAT SONRA
Ilayda utandığında Jimin'in elini sımsıkı tutup uyuduğunu gördü.
Ilayda gülumsedi ve tekrar gözlerini yumdu.

Ertesi gün hemşire kolunsaki serumu çıkarırken uyandı. Hemşire gülümsedi. Ardından odaya Jimin girdi hemen ona sarıldı ve alnından öperken "benim minik bebişlerimin annesi ne kadar da güçlüymüş" dedi demesine ama boşluğuna aldığı darbe ile iki büklüm kaldı. Ilayda'da "deme utanıyorum." Dediğinde Jimin yüzünde piç smile ile ona dönüp "Tamam bebeklerimin annesi." dedi. Ilayda'nın yüzü düşünce Jimin panikledi. Ve ona sarılarak özür diledi. Ilayda'da ona sarıldı. Onlar sarılırken odaya RM ile Bengüsu girdi. Daha sonra Bengüsu arkasındaki RM ye bakıp "kıskandım" dedi yüzü asık bir şekilde arkasına döndü. RM bir anda ona arkasından sarılıp boynunu Bengüsu'nun boynuna yasladı ve yanağından öptü. Bengüsu'da onun yanağından öpmek için başını kaydırdı kaydırmasına ama o an RM ile dudakları birleşti. Bengüsu'nun gözleri kocaman açıldı ama RM onu göleri kapalı tutkulu bir şekilde öpüyordu. (yazareken utandım be jzjsnsn) Bengüsu karşılık veriyordu. RM Bengüsu'nun önüne beldi ve duvara yasladı. O sırada Ilayda ve Jimin onları sessiz bir şekilde izliyorlardı. Jimin kıkır kıkır gülmeye başlayınca Ilayda Jimin'in ağzını kapattı. RM ve Bengüsu hala öpüşüyorlardı. Sonunda Jimin "yeter be burda aile var!" diye odadaki herkes yerinden sıçradı.

Namsu & İlayjim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin